Gå til innhold

Hva er poenget!?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Den synes jeg faktisk var litt morsom!

Passende antrekk når det er kokvarmt :-)

Gjest Bør det være noe poeng.
Skrevet

Det bør ikke være noe poeng i alt mulig heller, og ikke behøver alle skjønne hva andre driver med.

Personlig syntes jeg den var sexy på en mannekropp, men jeg hadde aldri betalt flere tusen for reimtoppen, slik at gubben kunne iføre seg den.

Skrevet

Det bør ikke være noe poeng i alt mulig heller, og ikke behøver alle skjønne hva andre driver med.

Personlig syntes jeg den var sexy på en mannekropp, men jeg hadde aldri betalt flere tusen for reimtoppen, slik at gubben kunne iføre seg den.

Jeg hadde flirt meg fordervet om gubben hadde dukket opp i noe sånt. Og tatt det av ham temmelig kjapt. Noe så teit.

Gjest Bør det være noe poeng.
Skrevet

Jeg hadde flirt meg fordervet om gubben hadde dukket opp i noe sånt. Og tatt det av ham temmelig kjapt. Noe så teit.

Kun til hjemmebruk :-)

Hadde nok ikke tatt han med i et selskap eller ut blant folk generellt heller ikledd den toppen, og ikke hadde jeg fått han til å gå med den heller i slike sammenhenger.

Skrevet

Men spørsmålet "hva er poenget" kan man jo stille på så mangt når det gjelder klær og ikke minst accossarer! ;-)

Hva er poenget med med fler enn én farge? H va er poenget med blomster på skjørtekanten? Hva er poenget med slips? Hva er poenget med smykker? osv osv

Skrevet

Men spørsmålet "hva er poenget" kan man jo stille på så mangt når det gjelder klær og ikke minst accossarer! ;-)

Hva er poenget med med fler enn én farge? H va er poenget med blomster på skjørtekanten? Hva er poenget med slips? Hva er poenget med smykker? osv osv

Joda, jeg skjønner hva du mener, men dette "plagget" har jo ingen varmende eller solskjermende hensikt engang. Bare noen plast-strimler (eller var det lær?) tundt overkroppen? Jaja, om ikke annet så vil det nok gi et originalt solbrent-mønster...

Jeg er visst konservativ og gammeldags.

Skrevet

Joda, jeg skjønner hva du mener, men dette "plagget" har jo ingen varmende eller solskjermende hensikt engang. Bare noen plast-strimler (eller var det lær?) tundt overkroppen? Jaja, om ikke annet så vil det nok gi et originalt solbrent-mønster...

Jeg er visst konservativ og gammeldags.

"Plagget" var ikke min favoritt heller, så det er sagt;-)

Gjest Oppmerksomhet
Skrevet

Poenget er at når man har en sånn overkropp som denne modellen, vil man gjerne at folk skal se på den, og det oppnår man ved å ikle seg noe rart, frekt, stilig eller underlig som ingen har sett før. Et annet poeng er at hvis en designer egentlig ønsker å selge buksene modellen går i, må man først få oppmerksomhet rundt dem. Og det får man ved å iføre modellen noe annet rart, som denne. Du har jo lagt merke til bildet? damer har ofte noen helt ville hatter og hårfrisyrer når de viser streite kjoler.

Lønnen til designerne betaler motehusene som ansetter dem. Hvia man ikke er ansatt, er det jo eventuelle kunder. Det er stort sett ikke fett å være klesdesigner.

Skrevet

Poenget er at når man har en sånn overkropp som denne modellen, vil man gjerne at folk skal se på den, og det oppnår man ved å ikle seg noe rart, frekt, stilig eller underlig som ingen har sett før. Et annet poeng er at hvis en designer egentlig ønsker å selge buksene modellen går i, må man først få oppmerksomhet rundt dem. Og det får man ved å iføre modellen noe annet rart, som denne. Du har jo lagt merke til bildet? damer har ofte noen helt ville hatter og hårfrisyrer når de viser streite kjoler.

Lønnen til designerne betaler motehusene som ansetter dem. Hvia man ikke er ansatt, er det jo eventuelle kunder. Det er stort sett ikke fett å være klesdesigner.

Jeg la merke til bildet ja, men ikke på noen positiv måte og jeg hadde glatt kunne finne på å droppe å kjøpe noe av denne desingeren på grunn av noe så teit som dette "plagget".

Skrevet

Molde moses! Jeg hadde gått stor omvei om jeg traff min mann i noe slikt på byen, eller uansett hvor det måtte være. Ja, hvem lønner slike kreasjoner tro....

Gjest menn og klær
Skrevet

Reimer kan en få billigere. Til samme nytten altså:o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1181314889' post='3625047]

Poenget: kun å fange ditt blikk.

Men når jeg reagerer med å synes det er idiotisk og i alle fall ikke vil se mer på designers kreasjoner - har han da truffet blink? Eller ble det en total skivebom?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Designere bruker å ha noen signaturplagg i hver kolleksjon. Dvs plagg som ikke er ment til nødvendigvis å selge, men til å sette designerens merkelapp på kolleksjonen. Dette ser ut til å være et sånt plagg. Det skal vekke litt oppmerksomhet, men det er de andre plaggene som er ment å selges. Man ser ofte klær på motevisninger som det omtrent er umulig å bruke, annet enn til å gå visninger med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...