veslepusen Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 hei, noen som vet hva den sangen og hvem som synger heter i den cubus reklamen? Den er så fin. Hele sangen blir spilt hvis dere går inn på www.cubus.no. 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 http://www.stlyrics.com/lyrics/killbillvolume2/goodnightmoon.htm 0 Siter
petter smart Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det står jo faktisk hva sangen heter inne på sidene til cubus. 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det står jo faktisk hva sangen heter inne på sidene til cubus. Men det var ikke SÅÅÅ åpenbart at de små bokstavene der var navn på sang og ikke en slags slogan! ;-) Jeg bare lyttet på sangen til jeg fant en lett søkbar strofe, og så googlet jeg den;-) Først etterpå så jeg at det faktisk STO både navn på artist og navn på sang (=som var den lett søkbare strofen) øverst på siden. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Goodnight Moon med Shivaree. Nok en av mine favoritter som blir fullstendig tråkket ødelagt pga reklame. Forrige var Can't help myself, som Cubus også klarte å slå ihjel. *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.