Gå til innhold

Frekke damer!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

To kvinner ble tatt på fersken da de stjal pyntegjenstander fra et hus:

http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article483439.ece

Kan ikke fatte at det er noen glede i å stjele slike ting. Tror nok ikke salgsverdien var særlig stor - de hadde visst bilen full av blomsteurner og hagestoler.....

For noen år siden ble JEG frastjålet en Hortensiabusk fra hagen vår! En nabo hadde sett en bil komme kjørende da vi var bortreist, en mann hadde gått ut og røskte opp hele busken og slengt den inn i bilen. Frekke folk altså!!!!

Skrevet

Utrolig frekt!

Husker en dame i nabolaget fortalte at hun hadde kjøpt krukker m blomster som hun hadde utenfor inngangspartiet. En dag lå blomstene med jordklump igjen mens krukkene var borte!

Skrevet

Du verden. Utrolig hva folk får seg til å gjøre! Disse må vel ha vært kleptomane?

hare1365380455
Skrevet

Det er frekt!

Jeg synes man må kunne ha ting i fred. Også at ting som står ute (og i garasje/bod) kan være der uten at noen skal rappe det.

Gjest tjueradder
Skrevet

Sikker fra Polen eller et annet østeuropeisk land. Der kommer det mange små og store kjeltringer fra.

Skrevet

Sikker fra Polen eller et annet østeuropeisk land. Der kommer det mange små og store kjeltringer fra.

Jeg er helt sikker på at det hadde fremkommet i artikkelen dersom disse damene hadde snakket gebrokkent!

petter smart
Skrevet

Som det stod i et av innleggene i avisen - offentliggjør navn og bilde på slike personer. Bøter hjelper ikke og fengelsstraff er urealistisk. Men risikerer de at det blir offentlig kjent så tenker de seg kanskje om to ganger.

Jeg slutter aldri å undres over hvor smålige og frekke enkelte folk er. Jeg hadde aldri i livet klart å gjort noe sånt.

Skrevet

Herlighet det finnes mange idioter i verden. Enig med petter smart - offentliggjørelse med navn og bilder hadde sikkert gjort susen!

Skrevet

"For noen år siden ble JEG frastjålet en Hortensiabusk fra hagen vår!"

Er det mulig?? Det er jo helt sykt!!

Men alt er visst mulig.

Her er en artikkel om noen som stjal asfalten til en familie på Grefsen:

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article1380680.ece

De stjal ikke asfalten da! De gjorde herverk på den, men de stjal den jo ikke.

Og det heter da ikke nedkjørsel som de skriver i artikkelen? Jeg har hørt både opp-, inn- og utkjørsel, men nedkjørsel?!

Mrs. Wallace
Skrevet

Og det heter da ikke nedkjørsel som de skriver i artikkelen? Jeg har hørt både opp-, inn- og utkjørsel, men nedkjørsel?!

Tja, det er åpenbart nedoverbakke til huset, så kanskje det er derfor journalisten trår til med nyvinningen "nedkjørsel".

For noen tullinger, for øvrig. Gjør grovt hærverk og tagger asfalten med firmanavnet. De kunne like gjerne lagt igjen legitimasjon...

Skrevet

Tja, det er åpenbart nedoverbakke til huset, så kanskje det er derfor journalisten trår til med nyvinningen "nedkjørsel".

For noen tullinger, for øvrig. Gjør grovt hærverk og tagger asfalten med firmanavnet. De kunne like gjerne lagt igjen legitimasjon...

Hvordan venter de å få oppdraget på den måten da? Det lukter jo mafia lang vei her - "Får vi ikke oppdraget så ødelegger vi eiendommen din!" Heldigvis kommer de sjeldent langt med det her til lands. Håper jeg.

Gjest AnnaMolina
Skrevet

Jeg er helt sikker på at det hadde fremkommet i artikkelen dersom disse damene hadde snakket gebrokkent!

*ler*

Gjest AnnaMolina
Skrevet

Sånt fatter jeg ikke!!!! Ikke hadde jeg gjort det om jeg så aldri hadde hatt lyst på disse gjenstandene.

Har de en eller annen geskjeft i dette? Virker merkelig!!!

Gjest prust
Skrevet

Men alt er visst mulig.

Ja, jeg hadde kjøpt ny busk til hagen den sommeren, oig den skulle blomstre i slutten av juli. Vi kom tilbake fra feire i slutten av juli, og jeg gledet meg sånn til å se hvordan den så ut i full blomst.

Og,.....der var det ingen blomst, ingen busk, bare tråkk i gresset bort til hagen vår.... GRRR!

Ringte faktisk politiet - fordi disse slampene kunne jo stjele andre ting enn bare busker.... Men de hadde ingenting å gå etter......

Skrevet

Skikkelige duster!

Kanskje det var dem vi så på Bastø-ferga i fjor? Verre påkjøring har jeg ikke vært borti - de tuta og veivet med armene ut av vinduet - råkjørte på kaiområdet etc. Og vel ute av asfaltbil og en "følgebil" hoiet og ropte og bannet de til hverandre.

Dette er i skarp kontrast til de briter som nærmest strør om seg med "excuse me-er" og "sorry-er"!

Skrevet

Ok, de tok den vel ikke med seg. Men de hakket den opp som hevn for at de ikke fikk legge asfalt der. Vanvittig frekt da!!

Nedkjørsel var et nytt ord ja. Kreative disse journalistene.

petter smart
Skrevet

Men alt er visst mulig.

Det jeg reagerte mest på var at de, til tross for at de nektet å vedta/betale boten, ble sluppet fri.

Hvorfor ikke holde dem innesperret til de gjør opp for seg?

Skrevet

Helt utrolig at noen kan få seg til å stjele, enda rarere er _hva_ de stjeler! Utrolig frekt!!

Skrevet

*gisp* Er det mulig?!

Vel, naboen har ei fin-fin urne i hagen, og hun dro nettopp ut... *liste meg over gjerdet* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...