Gå til innhold

En melding - jada jenter overtolker

Anbefalte innlegg

Gjest blir usikker
Skrevet

Scenario: Du holder på med en gutt, du sender melding til han på dagen om at du er litt kåt, han kommer og dere har sex. Begge hadde dårlig tid så han blir ikke lenger enn en time. På kvelden skal du ut på byen (han vet at du drikker), og bestemmer deg for å sende melding til han der det står:

"Hei, det var digg istad, flott at du kan tiltre på så kort varsel hehe;) Håper du synes det du og ;)" eller noe i den duren.

Du får ikke svar. Meldingen ble sendt kl 11 på kvelden, han legger seg ikke så tidlig. Er det ikke naturlig å svare på en sånn melding?

Skrevet

Det er vel ikke sikker han har telefonen på seg 24/7 heller.

Gjest AnnaMolina
Skrevet

Sms er virkelig en kommunikasjonsform som gjør mange usikre. Gutter bruker ikke etter min erfaring telefonen til småprat slik som jenter. Det kan godt være at han smilte da han så din sms og tenkte ikke mer på det. Eller at han følte at dere hadde avslutet den pasasjen. Dessuten er det jo ofte at telefonen står på lydløs eller ligger i en eller annen lomme eller bag. Syns ikke du skal tenke så mye på dette.-)

Gjest Elextra
Skrevet

Senest denne uken sendte jeg en sms som ikke kom frem til mottaker.

Det kan også hende han ikke sjekker mobilen hele døgnet.

Ellers enig i at man bør svare på en sånn melding om man respekterer og/eller liker den andre parten, men som sagt er det ikke sikkert han har fått meldingen.

Gjest blir usikker
Skrevet

Det er vel ikke sikker han har telefonen på seg 24/7 heller.

Nei det er sant men det pleier ikke ta så veldig lang tid før han svarer. Og jeg vet at han har lest meldingen innen nå, der er jeg ikke i tvil.

Skrevet

Nei det er sant men det pleier ikke ta så veldig lang tid før han svarer. Og jeg vet at han har lest meldingen innen nå, der er jeg ikke i tvil.

Kanskje han ikke syntes det var noe å svare på, du stilte jo ikke noe spørsmål i meldingen din. Menn er bare sånn. :o)

Gjest blir usikker
Skrevet

Senest denne uken sendte jeg en sms som ikke kom frem til mottaker.

Det kan også hende han ikke sjekker mobilen hele døgnet.

Ellers enig i at man bør svare på en sånn melding om man respekterer og/eller liker den andre parten, men som sagt er det ikke sikkert han har fått meldingen.

Han har nok fått meldingen, den står på sendte hos meg, og jeg har aldri opplevd at ikke meldinger har kommet frem dersom den står som sendt.

Jeg vet jeg ikke burde lese for mye i dette men det bare overrasket meg litt, han pleier svare på sånne meldinger. Og dersom han faktisk fant ut i går at han ikke hadde lyst til å treffes lengre så synes jeg det er unødvendig å si "vi snakkes en av de neste dagene" da han skulle gå.

O han har forøvrig mobilen tilgjengelig stort sett hele tiden, så jeg vet at han har lest den.

Gjest blir usikker
Skrevet

Sms er virkelig en kommunikasjonsform som gjør mange usikre. Gutter bruker ikke etter min erfaring telefonen til småprat slik som jenter. Det kan godt være at han smilte da han så din sms og tenkte ikke mer på det. Eller at han følte at dere hadde avslutet den pasasjen. Dessuten er det jo ofte at telefonen står på lydløs eller ligger i en eller annen lomme eller bag. Syns ikke du skal tenke så mye på dette.-)

Takk for svar:) Vet at jeg egentlig ikke skal legge for mye i dette, og at jenter og gutter er veldig forskjellige når det gjelder sms. Det bare overrasket meg litt at han ikke svarte for jeg vet at han har sjekket mobilen siden igår, såpass kjenner jeg han :)

Gjest Elextra
Skrevet

Han har nok fått meldingen, den står på sendte hos meg, og jeg har aldri opplevd at ikke meldinger har kommet frem dersom den står som sendt.

Jeg vet jeg ikke burde lese for mye i dette men det bare overrasket meg litt, han pleier svare på sånne meldinger. Og dersom han faktisk fant ut i går at han ikke hadde lyst til å treffes lengre så synes jeg det er unødvendig å si "vi snakkes en av de neste dagene" da han skulle gå.

O han har forøvrig mobilen tilgjengelig stort sett hele tiden, så jeg vet at han har lest den.

Re ditt første avsnitt - det er ikke sjelden meldinger blir borte 'på veien' selv om de fremstår som sendt hos avsender. Nettopp det skjedde meg meg forrige uke.

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje han ikke syntes det var noe å svare på, du stilte jo ikke noe spørsmål i meldingen din. Menn er bare sånn. :o)

Det har du rett i! Jeg tenkte nesten ikke på den muligheten først - det er lett å tolke ut fra hvordan en selv ville reagert.

Gjest Sevilla
Skrevet

Var det første gang du hadde sex med ham?

Gjest blir usikker
Skrevet

Var det første gang du hadde sex med ham?

Neida langt ifra :-)

Skrevet

Gutter/menn er noen enkle sjeler. Det er jo ikke et spørsmål du sender så hvorfor svare da? ;o)

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å mene noe om dette uten å kjenne ham eller vite noe mer om forholdet mellom dere. Men menn flest pleier ikke å svare så fort og så mye som kvinner, med mindre de er stormende nyforelsket og opptatt av å erobre den utvalgte.

Lurer du på om han er interessert eller ikke? Eller er du redd for at du er for pågående og gjorde dumt i å sende meldingen? Eller at han ikke gidder mer?

Ikke vet jeg, men det betyr vel ingenting fra eller til om han sier "vi snakkes" eller noe sånt. Det er bare noe man sier , som "ha det".

Gjest blir usikker
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å mene noe om dette uten å kjenne ham eller vite noe mer om forholdet mellom dere. Men menn flest pleier ikke å svare så fort og så mye som kvinner, med mindre de er stormende nyforelsket og opptatt av å erobre den utvalgte.

Lurer du på om han er interessert eller ikke? Eller er du redd for at du er for pågående og gjorde dumt i å sende meldingen? Eller at han ikke gidder mer?

Ikke vet jeg, men det betyr vel ingenting fra eller til om han sier "vi snakkes" eller noe sånt. Det er bare noe man sier , som "ha det".

Det at han ikke svarte gjorde meg usikker på om han fant ut etterpå at han ikke var så keen likevel. Vi hadde veldig bra sex (som alltid) og alt virket som normalt da han skulle gå så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder tenke så mye på det. Jeg vet egentlig også at han ikke er sms typen så sånn sett er det kanskje ikke så overraskende at han ikke svarte.

Vi har forøvirg ikke daglig kontakt, og han har vært bortreist i helgen, men jeg får se hva som skjer til uken.

Det jeg kanskje helst ville vite med det første innlegget mitt var om dere synes det var naturlig å svare eller ikke siden jeg ikke stilte et spørsmål. Det beste hadde vært å fått svar av en gutt men det er kanskje ikke så lett å få til her inne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...