Gjest D*lilith Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Drikker dere mer alkohol om sommeren? Det gjør jeg.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Ja jeg gjør nok det. Har en dunk hvitvin eller to i løpet av sommeren. Og iskald pærecider er godt i sola Barna skal bort i helga, så dunken skal åpnes i kveld 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Ja jeg gjør nok det. Har en dunk hvitvin eller to i løpet av sommeren. Og iskald pærecider er godt i sola Barna skal bort i helga, så dunken skal åpnes i kveld Kos deg Har alt tatt meg en pærecider jeg,phu ja det er godt i varmen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Kos deg Har alt tatt meg en pærecider jeg,phu ja det er godt i varmen. Gleder meg Varmt ja, nesten så man må dusje hele tida Vi må nyyte det man har mens man har det god helg! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Gleder meg Varmt ja, nesten så man må dusje hele tida Vi må nyyte det man har mens man har det god helg! Ja det er sant det,god helg 0 Siter
orpah Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Kos deg Har alt tatt meg en pærecider jeg,phu ja det er godt i varmen. skål 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det blir oftere en kald øl eller litt hvitvin, ja. Både fordi det er lange, lyse kvelder og fordi jeg er mer sammen med venner om sommeren. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det blir oftere en kald øl eller litt hvitvin, ja. Både fordi det er lange, lyse kvelder og fordi jeg er mer sammen med venner om sommeren. Ja det er kos det 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Det blir gjerne ett glass hvitvin på verandaen i ny og ne - det gjør det ikke om vinteren. Så ja, jeg drikker mer alkohol om sommeren. 0 Siter
Babette Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg drikker øl eller vin til maten fredag, lørdag og søndag uansett årstid, hvis jeg ikke skal noe spesielt eller kjøre bil eller noe etterpå. Og drikker ikke noe mer om sommeren generelt, men når jeg er på ferie, drikkes det hver dag. Og ofte til både lunsj og middag. Gulp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.