Gå til innhold

Alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Drikker dere mer alkohol om sommeren?

Det gjør jeg..

Skrevet

Ja jeg gjør nok det. Har en dunk hvitvin eller to i løpet av sommeren. Og iskald pærecider er godt i sola :)

Barna skal bort i helga, så dunken skal åpnes i kveld :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja jeg gjør nok det. Har en dunk hvitvin eller to i løpet av sommeren. Og iskald pærecider er godt i sola :)

Barna skal bort i helga, så dunken skal åpnes i kveld :)

Kos deg :)

Har alt tatt meg en pærecider jeg,phu ja det er godt i varmen.

Skrevet

Gleder meg :) Varmt ja, nesten så man må dusje hele tida :) Vi må nyyte det man har mens man har det ;) god helg!

Gjest D*lilith
Skrevet

Gleder meg :) Varmt ja, nesten så man må dusje hele tida :) Vi må nyyte det man har mens man har det ;) god helg!

Ja det er sant det,god helg :)

Skrevet

skål :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det blir oftere en kald øl eller litt hvitvin, ja. Både fordi det er lange, lyse kvelder og fordi jeg er mer sammen med venner om sommeren.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det blir oftere en kald øl eller litt hvitvin, ja. Både fordi det er lange, lyse kvelder og fordi jeg er mer sammen med venner om sommeren.

Ja det er kos det :)

Skrevet

Det blir gjerne ett glass hvitvin på verandaen i ny og ne - det gjør det ikke om vinteren. Så ja, jeg drikker mer alkohol om sommeren.

Skrevet

Jeg drikker øl eller vin til maten fredag, lørdag og søndag uansett årstid, hvis jeg ikke skal noe spesielt eller kjøre bil eller noe etterpå. Og drikker ikke noe mer om sommeren generelt, men når jeg er på ferie, drikkes det hver dag. Og ofte til både lunsj og middag. Gulp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...