Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp - ulempen med sommervarmen er at naboen under, som røyker som en skorstein! - også har verandadør og vinduer oppe... Og den forjævlige røyklufta stiger da opp og kommer inn hos meg. Veldig surt at jeg ikke orker sitte på verandaen omtrent for det stinker så jævlig.

Det verste er dog at de også har soveromsvinduet oppe og at de tydeligvis har begynt å røyke på senga, grytidlig om morran! For det siver også ut og oppover og inn til meg og jeg våkner av det, så jævlig er det.

Hadde det vært et borettsølag kun for ikke-røykere skulle jeg jaggu flyttet ditt!

Gjest kate-74-
Skrevet

Det værste jeg veit om sommeren er alle syklistene

Gjest D*lilith
Skrevet

Det værste jeg vet om er alle bobilene.

Skrevet

Uff. :-( Sånn var det her en periode også - heldigvis flyttet leieboeren..

Skrevet

Ærlig talt.. Jeg tror du har det alt for godt.

Skrevet

Ærlig talt.. Jeg tror du har det alt for godt.

Javel. Men jeg plages altså av å få naboens jævlige røykstank inn i min leilighet.

Skrevet

Javel. Men jeg plages altså av å få naboens jævlige røykstank inn i min leilighet.

Tviler ikke på det..

Skrevet

Det værste jeg veit om sommeren er alle syklistene

Myggen!!

Gjest kvinne 46
Skrevet

Huff ja... Og kugjødselspreiing når sola steiker :-)

Skrevet

Myggen!!

Min kjære kjøpte hytte i fjor og den fikk raskt tilnavnet "Det satans knotthølet"...

Skrevet

Tja, ille med det samme, men en venner seg til det også :)

Skrevet

*Hehe* Jeg er så sær at jeg synes kufrau lukter godt. :o)

Skrevet

Støttes! Naboen under oss røyker også, og det siver rett inn her. Da storesnuppa var nyfødt ba vi dem om å ikke røyke på verandaen om kvelden (tror vi snakket om etter 22-23 tiden) siden røyken sivet rett inn på soverommet der hun lå å sov. Herlighet for et rabalder det ble! Det var altså HELT uaktuelt å gå ut på forsiden for kveldsrøyken, og man måtte da få gjøre hva man ville på sin egen altan... *sukk*

Jeg skjønner dem jo tildels, men syntes jo ikke vi var helt urimelige heller. Dessuten spurte vi pent. Røykere er neimen ikke flinke til å ta hensyn alltid!

Jaja, neste vår flytter vi (forhåpentligvis!) :o)

Skrevet

Min kjære kjøpte hytte i fjor og den fikk raskt tilnavnet "Det satans knotthølet"...

Hihi, ja vi har bjørkeskog i nærheten der vi bor, og så fort solen forsvinner så tyter de fram fra alle kanter!!

Gjest faktisk
Skrevet

Tenn en sigarett, så holder mygg og knott seg unna.

Skrevet

Tenn en sigarett, så holder mygg og knott seg unna.

*Hehe* Nei,så dust er jeg faktisk ikke du.

Gjest faktisk
Skrevet

*Hehe* Nei,så dust er jeg faktisk ikke du.

Fint, det.

Alle røykere er som kjent duster.

Skrevet

Fint, det.

Alle røykere er som kjent duster.

Jeg synes ikke det vitner spesielt om intelligens å røyke nei, det innrømmer jeg, men dermed ikke sagt at alle røykere er duster. Men å begynne å røyke i såpass voksen alder som meg hadde vært ekstremt dust.

Skrevet

Jeg synes ikke det vitner spesielt om intelligens å røyke nei, det innrømmer jeg, men dermed ikke sagt at alle røykere er duster. Men å begynne å røyke i såpass voksen alder som meg hadde vært ekstremt dust.

Jeg skulle gladelig ha byttet med deg. Plages ikke av røyklukt som siver ut mens det røykes, men synes gammel røyklukt som sitter i tak og vegger er fælt.

Når jeg sitter ute sammen med folk som røyker, synes jeg faktisk at røyklukta er koselig. Og myggen er ikke enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...