Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gladelig ha byttet med deg. Plages ikke av røyklukt som siver ut mens det røykes, men synes gammel røyklukt som sitter i tak og vegger er fælt.

Når jeg sitter ute sammen med folk som røyker, synes jeg faktisk at røyklukta er koselig. Og myggen er ikke enig.

Jeg vil tro at naboene under meg vil få problemer med å få solgt leiligheten sin den dagen de skal flytte. Når de har gått ut eller inn og har hatt opp døra til oppgangen så _stinker_ det utrolig gammel, inngrodd og jævlig røyk i hele oppgangen etterpå!

Skrevet

Jeg synes ikke det vitner spesielt om intelligens å røyke nei, det innrømmer jeg, men dermed ikke sagt at alle røykere er duster. Men å begynne å røyke i såpass voksen alder som meg hadde vært ekstremt dust.

Tror du har misforstått en del hvis du mener mennesker som røyker er mindre intelligente enn mennesker som ikke røyker.

Røykere har ikke lavere intelligens en gjennomsnittet, hverken før eller etter de begynte å røyke. Alkohol der i mot dreper hjerneceller.

Skrevet

Tror du har misforstått en del hvis du mener mennesker som røyker er mindre intelligente enn mennesker som ikke røyker.

Røykere har ikke lavere intelligens en gjennomsnittet, hverken før eller etter de begynte å røyke. Alkohol der i mot dreper hjerneceller.

Jeg mente det ikke så bokstavelig da, men det er dumt å begynne å røyke, det er vi vel alle enige om? Det er dyrt, det stinker, det er helsefarlig både for en selv og omgivelsene.

Skrevet

Det er nok slik at gjennomsnittsintelligensen for røykere er lavere enn for ikke-røykere. Rett og slett fordi velutdannede mennesker fra de bedre sosiale klasser ikke lenger røyker.

Hva er for øvrig grunnen din til å svare så surt og ekkelt til trådstarter? For en surpædd du er :)

Skrevet

Det er nok slik at gjennomsnittsintelligensen for røykere er lavere enn for ikke-røykere. Rett og slett fordi velutdannede mennesker fra de bedre sosiale klasser ikke lenger røyker.

Hva er for øvrig grunnen din til å svare så surt og ekkelt til trådstarter? For en surpædd du er :)

"Rett og slett fordi velutdannede mennesker fra de bedre sosiale klasser ikke lenger røyker."

Beviset på at disse menneskene du nevner er mer intelligente enn andre, er at de ikke røyker?

Hva mener du forresten med "de bedre sosiale klasser"? Hvem er disse menneskenene og hvorfor er de "bedre"? Bedre enn hvem?

Gjest bodil-73
Skrevet

Jeg er så enig, så enig. Røyking og gneldrende nabobikkjer fra etagen under er ikke stas i sommervarmen der man er avhengig av åpne vinduer.

Forøvrig har jeg det godt her jeg er, så evt. argumenter om å flytte på landet hvis jeg ikke tåler naboer, kjøper jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...