Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg:)

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet?
Skrevet

Hei,

Kan noen være så snill gi meg link til billige fly+hotell billetter. Da tenker jeg på weekend tur.

Håper noen kan hjelpe meg:)

Skrevet

Jeg har ingen linker, men dersom du sier litt mer konkret om hvor du skal er jeg sikker på at noen kan hjelpe deg. :o)

Gjest Noen som vet?
Skrevet

Jeg har ingen linker, men dersom du sier litt mer konkret om hvor du skal er jeg sikker på at noen kan hjelpe deg. :o)

Tenker på sånn weekend reise til utlandet. Paris, spania, sveits, italia u name it.

Gjest Angela25
Skrevet

Tenker på sånn weekend reise til utlandet. Paris, spania, sveits, italia u name it.

Ryanair.com har billige turer fra Oslo torp.

Skrevet

Gi meg dato, hvor dere skal reise fra og hvor mange dere er, så skal jeg fikse det. :)

Gjest Noen som vet?
Skrevet

Gi meg dato, hvor dere skal reise fra og hvor mange dere er, så skal jeg fikse det. :)

Hei,

Takk:) Jo det kan være hvilken som helst weekend utover og det er to personer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...