Gå til innhold

Prikker på bena etter barbering

Anbefalte innlegg

Gjest neiogneiognei
Skrevet

Hjelp, hva gjør jeg, jeg har ødelagt bena mine!!! Kan aldri ta av meg buksene igjen...

Jeg har slitt med kraftig hårvekst lenge og da jeg var gravid raket jeg det av, både på lår og legger, siden da har jeg brukt høvel.

Nå har jeg prøvd epilator (eller hva det heter) og jeg ser ikke ut!!!!! Prøvde en gang i forrige uke og nå har det liksom vokst ut igjen (var vel de hårene som var i "hvile" sist det da), og jeg gjorde det igjen i går kveld...

Nå er bena mine fra bikinikanten og ned til føttene fulle av røde prikker og små og store "kviser", det kan ikke beskrives hvor stygt det er...

Jeg er sååå fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre...

Noen med tips til meg??

Skrevet

Høres ut som du har fått betente hårsekker, kanskje av noe du smurte deg med etter å ha brukt epilatoren? Kanskje du kan prøve å vaske deg med grønnsåpe? La det sitte på litt, også skylle godt av. Virker sikkert ikke umiddelbart, men hjelper hvertfall til å trekke ut bakterier. Kanskje smøre deg med pyrisept etterpå, om du har?

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har ikke noen gode tips dessverre, men det samme skjedde med meg den eneste gangen jeg har prøvd epilator. Det tok mange måneder før prikkene var borte :(

Gjest togli
Skrevet

Kanskje det kan hjelpe å smøre på aloe vera? Det kan virke betennelsesdempende og beroligende.

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Oi, jeg har også akkurat kjøpt og prøvd epilator...

Leggene ser helt fine ut enda (2 dager siden). Var leggene dine også helt fine de første dagene? Jeg har akkurat tatt armhulene og bikinilinjen også (AU!!!) og lurer på hvordan det blir.

Har ikke smurt meg inn med noe som helst! Ikke deo under armene en gang. Håper at det går bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...