Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Hvilken farge har du på hår og øyne?

Jeg har blondt hår og blå øyne.

Gjest brunettis
Skrevet

Mørk brunt hår og grønne øyne.

Skrevet

Mørkeblondt hår og grønnbrune øyne.

Gjest Angela25
Skrevet

Er opprinnelig blond, men har farget det noe morkere og med blonde striper. Har graa/blaa oyne.

en liten undulat
Skrevet

egentlig blodt hår og mørkebrune øyne, men har farget det brunt så det ser mer naturlig ut

Gjest fregnemor
Skrevet

egentlig blodt hår og mørkebrune øyne, men har farget det brunt så det ser mer naturlig ut

Jammen, blondt hår og brune øyne er jo knallfint, da!! :) Men du er sikkert fin som brunette også. Jeg ønsker meg brune øyne...

Gjest fregnemor
Skrevet

Rødt hår og blå øyne. Og etter å ha vært en tur i sola: MASSE fregner:-p

Gjest Androdine
Skrevet

Mente du naturlig eller farget? :) Jeg har egentlig mørkt blondt hår og lyseblå øyne. Nå er håret mitt lyseblondt og øynene brune..hehe :)

en liten undulat
Skrevet

Jammen, blondt hår og brune øyne er jo knallfint, da!! :) Men du er sikkert fin som brunette også. Jeg ønsker meg brune øyne...

hehe :) syns øyne generelt er fint jeg da :) (forteller en del om en person). har helt mørkebrune øyne, nesten svarte, og håret er lyst... orker ikke å gå sånn :P ser mer naturlig ut når det er brunt i mitt tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...