Gjest D*lilith Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hvilken farge har du på hår og øyne? Jeg har blondt hår og blå øyne. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Er opprinnelig blond, men har farget det noe morkere og med blonde striper. Har graa/blaa oyne. 0 Siter
en liten undulat Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 egentlig blodt hår og mørkebrune øyne, men har farget det brunt så det ser mer naturlig ut 0 Siter
Gjest fregnemor Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 egentlig blodt hår og mørkebrune øyne, men har farget det brunt så det ser mer naturlig ut Jammen, blondt hår og brune øyne er jo knallfint, da!! Men du er sikkert fin som brunette også. Jeg ønsker meg brune øyne... 0 Siter
Gjest fregnemor Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Rødt hår og blå øyne. Og etter å ha vært en tur i sola: MASSE fregner:-p 0 Siter
Gjest Androdine Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Mente du naturlig eller farget? Jeg har egentlig mørkt blondt hår og lyseblå øyne. Nå er håret mitt lyseblondt og øynene brune..hehe 0 Siter
en liten undulat Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jammen, blondt hår og brune øyne er jo knallfint, da!! Men du er sikkert fin som brunette også. Jeg ønsker meg brune øyne... hehe syns øyne generelt er fint jeg da (forteller en del om en person). har helt mørkebrune øyne, nesten svarte, og håret er lyst... orker ikke å gå sånn ser mer naturlig ut når det er brunt i mitt tilfelle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.