Gå til innhold

Hva skriver jeg i en søknad som nyutdannet?

Anbefalte innlegg

Gjest Jobbsøker nå
Skrevet

Er nå ferdig med bachelorgraden. Skal søke jobb og lurer hva jeg skal skrive i søknaden? Har hørt at det er viktig at søknaden er godt formulert, og uten skrivefeil. Jeg er også helt fersk i faget, og føler det vanskelig å "selge" meg. Hvordan få til et interesant jobbsøkerbrev?

Skrevet

Hvordan CVen er utformet er viktig!

Topptekst: Curriculum Vitae

Overskrift: Birgitte Hansen

*Adr

*Tlf

* Fødselsdato

* Sivilstatus

Så kommer de 2 som skaper oppmerksomhet:

* Nøkkelkvalifikasjoner (Få frem det positive om deg selv i hht jobben du vil ha: målrettet, kreativ, interesse for, karrieremål)

* Resultater: (Hva bra har du oppnådd? Temaet for bacheloroppgaven. Andre oppgaver du har gjennomført under studiet. Verv. )

*Utdanning

* Yrkeserfaring

* Språk

* Interesser

Det var *Nøkkelkvalifikasjoner* og *Resultater* som ga positivt resultat for min del.

De skapte oppmerksomhet, gitt. Du bør ta deg godt tid på å skrive disse.

Lykke til!

mvh

Gjest Jobbsøker nå
Skrevet

Hvordan CVen er utformet er viktig!

Topptekst: Curriculum Vitae

Overskrift: Birgitte Hansen

*Adr

*Tlf

* Fødselsdato

* Sivilstatus

Så kommer de 2 som skaper oppmerksomhet:

* Nøkkelkvalifikasjoner (Få frem det positive om deg selv i hht jobben du vil ha: målrettet, kreativ, interesse for, karrieremål)

* Resultater: (Hva bra har du oppnådd? Temaet for bacheloroppgaven. Andre oppgaver du har gjennomført under studiet. Verv. )

*Utdanning

* Yrkeserfaring

* Språk

* Interesser

Det var *Nøkkelkvalifikasjoner* og *Resultater* som ga positivt resultat for min del.

De skapte oppmerksomhet, gitt. Du bør ta deg godt tid på å skrive disse.

Lykke til!

mvh

Tusen takk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...