Gjest Jobbsøker nå Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Er nå ferdig med bachelorgraden. Skal søke jobb og lurer hva jeg skal skrive i søknaden? Har hørt at det er viktig at søknaden er godt formulert, og uten skrivefeil. Jeg er også helt fersk i faget, og føler det vanskelig å "selge" meg. Hvordan få til et interesant jobbsøkerbrev? 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hvordan CVen er utformet er viktig! Topptekst: Curriculum Vitae Overskrift: Birgitte Hansen *Adr *Tlf * E-mail * Fødselsdato * Sivilstatus Så kommer de 2 som skaper oppmerksomhet: * Nøkkelkvalifikasjoner (Få frem det positive om deg selv i hht jobben du vil ha: målrettet, kreativ, interesse for, karrieremål) * Resultater: (Hva bra har du oppnådd? Temaet for bacheloroppgaven. Andre oppgaver du har gjennomført under studiet. Verv. ) *Utdanning * Yrkeserfaring * Språk * Interesser Det var *Nøkkelkvalifikasjoner* og *Resultater* som ga positivt resultat for min del. De skapte oppmerksomhet, gitt. Du bør ta deg godt tid på å skrive disse. Lykke til! mvh 0 Siter
Gjest Jobbsøker nå Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hvordan CVen er utformet er viktig! Topptekst: Curriculum Vitae Overskrift: Birgitte Hansen *Adr *Tlf * E-mail * Fødselsdato * Sivilstatus Så kommer de 2 som skaper oppmerksomhet: * Nøkkelkvalifikasjoner (Få frem det positive om deg selv i hht jobben du vil ha: målrettet, kreativ, interesse for, karrieremål) * Resultater: (Hva bra har du oppnådd? Temaet for bacheloroppgaven. Andre oppgaver du har gjennomført under studiet. Verv. ) *Utdanning * Yrkeserfaring * Språk * Interesser Det var *Nøkkelkvalifikasjoner* og *Resultater* som ga positivt resultat for min del. De skapte oppmerksomhet, gitt. Du bør ta deg godt tid på å skrive disse. Lykke til! mvh Tusen takk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.