Gjest vaskedama Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Sliter med å få bort gule flekker under armene på hvite overdeler. Det kommer av deodorant, tror jeg. Har prøvd med vanish, men da ble det nesten verre. Noen med kjemikunskaper her? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg tror ikke det går an, det går ikke med klor heller. Jeg har kastet klær når skjoldene under armene har blitt for ille. 0 Siter
Gjest vaskedama Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg tror ikke det går an, det går ikke med klor heller. Jeg har kastet klær når skjoldene under armene har blitt for ille. Takk for svar. Ser dårlig ut. Fant noe som het gal pal på nettet. Tester det ut http://www.gal-pal.com/index2.php 0 Siter
Gjest Så fint :-) Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Så bra at du la ut den linken :-) Det var jo masse annet fint der også. Kan du skrive inn og fortelle om gal - pal virker? Svetteflekker er noe herk, og det er jo like ille på farget tøy og der kan man jo selvsagt ikke klore heller. Jeg bruker Stop 24 fra apoteket, den setter ikke merker på klærne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.