Gjest Noen som har erfaringer med..? Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg får kløe på halsen av selvbruningskremer... Det eneste jeg vet som jeg reagerer på er nikkel... Er vel ikke det i selvbruningskremer..? Andre som klør av slike kremer? 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 ja, jeg klør. Bruker det av og til på beina, men angrer hver gang ;-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Bruk bodylotion med selvbruningseffekt i stedet, det er ikke like sterke saker for huden som ren selvbruninskrem. 0 Siter
Gjest Noen som har erfaringer med..? Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Bruk bodylotion med selvbruningseffekt i stedet, det er ikke like sterke saker for huden som ren selvbruninskrem. Hei, bruker bodylotion med selvbruning på kroppen, men denne skal vel ikke brukes i ansiktet? Finnes det noe tilsvarende for ansikt? 0 Siter
Gjest Noen som har erfaringer med..? Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 ja, jeg klør. Bruker det av og til på beina, men angrer hver gang ;-) Ikke bare meg altså.. er nok sterke saker ja! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hei, bruker bodylotion med selvbruning på kroppen, men denne skal vel ikke brukes i ansiktet? Finnes det noe tilsvarende for ansikt? Ofte er det akkurat det samme til ansiktet, bare med mer fuktighetskrem og mindre selvbruning. Dvs at du kan bruke kroppsgreia, bare bland det litt med ansiktskremen din først, slik at fargen ikke blir for sterk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.