Gå til innhold

Hva er mine rettigheter?

Anbefalte innlegg

Gjest richard84
Skrevet

Hei. Jeg er en gutt paa 22 aar naa, har aldri hatt noe fast intenkt lenger en 6 mnd i mitt liv(og det kunn en gang i mitt liv), jeg har veldig vansklig med og forholde meg til jobb/skjefer. jeg har adhd og dykliksi, og har slitti med det helle mitt liv. det jeg lurte paa om det var noe mulighet til og faa trygd ? da jeg fooler jeg sitter veldig fast i livet og ikke kommer meg noe som helst vidre... vennener har joob+bil+andre ting jeg foler jeg gaar glip av, og dette forer til at jeg har tanker som ikke er sunde. jeg har nok ogsaa en veldig lav sosial intlegens(derfor har veldig problemmer med og holde meg til en sjef paa en evt jobb, ogsaa gaar jeg veldig lei ting fort... og en del av dette skyler nok ADHD dignosen(har alle pappirer paa dignosene fra leger/sykologikere) derfor jeg spor er at jeg menner vi var paa trygdekontoret og da var den en dama vi snakket med der (vi hade et mote) hun vile uforetrygde meg men da hun slo med inn paa dataen saa hun at jeg var kunn 18 aar paa den tiden og derfor kunne ikke gjore det. Hade veert find om du hade tatt deg litt tid til og prove og forstaa meste parten av hva jeg har skrivd her. Evt vis det er en slags muligthet, hvor/hvem kontakter jeg ? Jeg for ca 1700 kr i dag fra trygdekontoret. for jeg er ogsaa veldig glemsk og surrete saa glemmer vanter/lurer osv osv osv osv osv osv osv osv. jeg er singel. Uansett 1000 takk Mvh. Rolf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...