Gå til innhold

Hva bør man se på Kreta?

Anbefalte innlegg

Gjest fotointeressert mann
Skrevet

Skal 2 uker til Kreta(Chania området) og har planer om å oppleve mer enn badelivet og Chania sentrum. Har leid bil, men har ikke anelse på hva man bør få med seg på den kanten av øya. Mener å ha hørt snakk om at det finnes en "rosa" strand som man bør se...?

Er det noen som har tips og ideer så tas disse imot med STOR TAKK :)

Gjest miss orange
Skrevet

Dra på biblioteket eller kjøpe deg ei reisehåndbok! Det er i grunnen det beste tipset. Har vært der, men husker ikke så godt lenger, blander sammen alle de greske øyene. Men havnen i gamlebyen i Chania er verdt både et besøk og fotografering.

Gjest Timiti
Skrevet

Stedet du tenker på, heter Elafonisi. Søk på Google og du får masse treff. Nydelig strand, et par timers kjøretur unna Chania.

God tur!

Mista nikket
Skrevet

Er du interresert i historie, er Knossos et must.

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall fått med meg Knossos. Ellers så må jeg si at Kreta er langt fra det beste stedet i Hellas. Mange andre øyer og fastlandet som er mye bedre.

Naboen min kom fra rundtur på Peloponnes i forrige uke, hun var frelst i Eupidavros og Korint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...