Gjest Salthungrig Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hei, jeg skriver her fordi det er flere som kan svare. Jeg er sp usikker på hva slags mat jeg kan spise. De sier hos matportalen at man ikke skal spise spekemat. Jeg har skrekkelig lyst på spekemat, men dersom det er farlig holder jeg meg unna. Hvordan er det med salami? Jeg tenker ikke på den ferdige fra gilde eller annet, men den fra delikatessedelen i en butikk eller på cafe? Jeg er så i tvil når jeg skal velge... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Man bør holde seg unna rått kjøtt, rå egg og rå fisk, uvaskede grønnsaker og upasteuriserte melkeprodukter. Spekekjøtt er rått så det anbefales vel ikke nei. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Salami er da like mye spekemat som fenalår og spekeskinke. Samme gjelder for fårepølse og alt som er tørket rå produkter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.