Gjest unnskyld at jeg plager dere med facebook :) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 har fått invitasjon fra en av mine venner på Facebook til en fest. Kan jeg se hvem andre akkurat denne har sendt invitasjon til? 0 Siter
Gjest erindringer Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ja, dersom den som inviterer vil det, så kan du se hvem han har sendt invitasjon til. Da kan du også se hvem som takker ja/nei, hvem som ikke har svart. 0 Siter
double Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ja, det kan du, men først etter du har svar ja eller kanskje 0 Siter
Gjest unnskyld at jeg plager dere med facebook :) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ja, det kan du, men først etter du har svar ja eller kanskje fikk ikke sagt at dette ikke er den personen som har laget eventen, men en som har sagt ja til å komme. 0 Siter
birdie Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 fikk ikke sagt at dette ikke er den personen som har laget eventen, men en som har sagt ja til å komme. Da kan du ikke det. Du står forøvrig som "har ikke svart ennå" på den aktuelle eventen inntil du enten godtar eller avslår. 0 Siter
Line Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jada, det kan du. Dersom du går inn på sida til selve eventen, ser du hvem som har akseptert invitasjonen og takket ja, hvem som kanskje kommer, og hvem som ikke kommer. Du ser også hvem som ikke har svart enda. Du trenger ikke å svare ja eller nei selv først. Jeg har gjort det selv flere ganger når jeg har vært invitert til konserter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.