Gjest Dr Grey:o) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Er bedt i bryllup nå i slutten av Juli. Må jentene ha kjole? Jeg er ikke forlover. Kan jeg ikke ha en "dressbukse-shorts" og bluse? Jeg liker ikke gå i kjole jeg, men alle jeg har snakket med sier liksom "du MÅ jo ha kjole i bryllup", og nå får jeg litt hetta!!! 0 Siter
Gjest må og må, men... Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tror jeg ville bytta bort "shortsen" med et trangt kort skjørt om ikke annet. Du kan jo ha et litt røft skjørt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg ville i alle fall ikke brukt "dressbukse-shorts". Jeg synes at i et bryllup bør man hedre brudeparet med å ha på seg kjole eller skjørt. 0 Siter
songbirdy Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 I alle dager! Det har jeg aldri tenkt på! Jeg var i bryllup forrige helg - knallvær (som jeg regner med det blir i juli også). Jeg hadde på meg bukse, tenkte ikke over det?? Ingen så rart på meg heller. Og jeg var fin nok syns nå jeg! Vet ikke om jeg ville brukt hotpants eller shorts, kommer an på antrekket.... Om det er lekkert og "sommerlig" så spiller det kanskje mindre rolle? 0 Siter
Gjest Jajadu Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 I alle dager! Det har jeg aldri tenkt på! Jeg var i bryllup forrige helg - knallvær (som jeg regner med det blir i juli også). Jeg hadde på meg bukse, tenkte ikke over det?? Ingen så rart på meg heller. Og jeg var fin nok syns nå jeg! Vet ikke om jeg ville brukt hotpants eller shorts, kommer an på antrekket.... Om det er lekkert og "sommerlig" så spiller det kanskje mindre rolle? Hotpants?! I bryllup? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hvis du ikke tar kjole eller skjørt, ta iallfall en langbukse. 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 I alle dager! Det har jeg aldri tenkt på! Jeg var i bryllup forrige helg - knallvær (som jeg regner med det blir i juli også). Jeg hadde på meg bukse, tenkte ikke over det?? Ingen så rart på meg heller. Og jeg var fin nok syns nå jeg! Vet ikke om jeg ville brukt hotpants eller shorts, kommer an på antrekket.... Om det er lekkert og "sommerlig" så spiller det kanskje mindre rolle? Er ikke hotpant da:o) Det er en pen dress-bukse-capri på en måte, med brett nede, press og i tynt fint dress stoff. Men den er sort!!! Er det dumt? Hadde tenkt å ha en creme farget søt bluse i litt blankt stoff til... Kanskje jeg må ta skjørt da? Men jeg føler meg ikke vel i skjørt og kjole, og det er jo litt greit å føle seg fin og da, da stråler man jo liksom mer enn om man skal gå i noe man på en måte gjemmer seg litt i:o) 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg ville i alle fall ikke brukt "dressbukse-shorts". Jeg synes at i et bryllup bør man hedre brudeparet med å ha på seg kjole eller skjørt. Hedre brudeparet i skjørt eller kjole??? Kan man ikke hedre de i en fin bukse eller capri da? Er det det samme som å si at man ikke liker de eller noe sånt...? Skjønte ikke den helt! Jeg syns man kan være like fin i bukse eller capri som i kjole!!! Noen kler absolutt ikke kjoler i det hele tatt, sånn er det bare! Så den med å hedre ble litt på kanten for meg, sorry 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tror jeg ville bytta bort "shortsen" med et trangt kort skjørt om ikke annet. Du kan jo ha et litt røft skjørt. Trangt, kort skjørt? Nei, heller en lang vid kjole for meg da. Syns capri-penbukse høres finere ut enn kort, trangt skjørt..., det går man på byen og sjekker i det:o) 0 Siter
Gjest Mener nå jeg Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Med mindre du er traktorlesbe, bør du stille i kjole. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er så gammeldags at jeg synes kjole elelr skjørt hører hjemme i en slik anledning. Må damen ha bukse så vel for all del en langbukse! Men jeg synes det er ytterst få som virkelig kler capribukser da. 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er så gammeldags at jeg synes kjole elelr skjørt hører hjemme i en slik anledning. Må damen ha bukse så vel for all del en langbukse! Men jeg synes det er ytterst få som virkelig kler capribukser da. Enig med deg, bortsett fra at jeg ville ha kuttet ut "eller skjørt"! ;-) På lista over "tillatte" plagg altså. Kommer selvsagt an på skjørtet og ikke minst _overdelen_, men jeg har aldri vært i brylup med skjørt og bluse! 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Med mindre du er traktorlesbe, bør du stille i kjole. Kanskje det er nettopp det jeg er... 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Enig med deg, bortsett fra at jeg ville ha kuttet ut "eller skjørt"! ;-) På lista over "tillatte" plagg altså. Kommer selvsagt an på skjørtet og ikke minst _overdelen_, men jeg har aldri vært i brylup med skjørt og bluse! Kommer an på overdelen, men ikke skjørt og bluse? Hva har du til skjørtet da? Er jo så mange fine små bluser nå, er vel det "fineste" man kan ha det, eller? Huff, er så sjeldent jeg pynter meg jeg atte... dette må jeg tydligvis venne meg til, det er jo så "strengt":o) 0 Siter
Gjest alt annet blir som joggedress Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Siden du spør, må du tåle våre meninger. Du må ha kjole i bryllup! 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har vært i bryllup i sånn type "pen-shorts" du snakker om og jeg har hatt dress, den var i tilegg hvit. Sikkert et "regel" brudd av dimensjoner. Gå i det du trives i og føler deg vel i, det viktigste er vel at du kommer og har det hyggelig vil jeg tro, ikke hva du har på deg og hva noen gamle tanter eventuelt måtte mene om det. Tro meg, det vil du aldri få høre alikevell;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Enig med deg, bortsett fra at jeg ville ha kuttet ut "eller skjørt"! ;-) På lista over "tillatte" plagg altså. Kommer selvsagt an på skjørtet og ikke minst _overdelen_, men jeg har aldri vært i brylup med skjørt og bluse! Et lekker langt skjørt med en flott topp kan da være like fint som en kjole. ) Nå tenker jeg ikke akkurat foldeskjørt og blondebluse da... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg var i bryllup igår og så ingen damer med bukser Personlig hadde jeg nok ikke reagert dersom en dame kom i penbukse og fin topp. Fikser du ikke skjørt/kjole, så dropper du det. Det viktigste er at du føler deg vel i de klærne du har valgt! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hvis du virkelig ikke fikser skjørt/kjole, bør du velge langbukser. Ikke shorts, uansett hvor pen den er. Men en fin dress med en pyntet topp er helt greit, synes jeg. 0 Siter
Gjest filisofia Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Kommer an på hva kleskoden er! Er det galla eller casual liksom. Det kommer an på opplegget brudeparet har valgt for selskapet og det pleier stå på innbydelsen. Ved galla må du iallefall ha kjole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.