Gå til innhold

Må man ha kjole i bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest filisofia
Skrevet

Trangt, kort skjørt? Nei, heller en lang vid kjole for meg da.

Syns capri-penbukse høres finere ut enn kort, trangt skjørt..., det går man på byen og sjekker i det:o)

Men hvis du tar et langt skjørt da? Jeg hadde en gang en lekkert glatt langt skjørt og en bluse som passet til. Det blir jo akkurat som en kjole, bare at det ikke er sydd sammen.

Skrevet

Hedre brudeparet i skjørt eller kjole??? Kan man ikke hedre de i en fin bukse eller capri da? Er det det samme som å si at man ikke liker de eller noe sånt...? Skjønte ikke den helt! Jeg syns man kan være like fin i bukse eller capri som i kjole!!!

Noen kler absolutt ikke kjoler i det hele tatt, sånn er det bare!

Så den med å hedre ble litt på kanten for meg, sorry

Helt i orden. For meg er det å følge skrevne eller uskrevne kleskoder et tegn på at man hedrer vertskapet.

Selvsagt kan man være kjempefin i en fin shorts eller capribukse. For meg hører det likevel ikke hjemme i et bryllup med mindre det er et veldig uformelt et.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...