vanilje Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få lagd billige visittkort? Gjerne med mer enn 2 farger :-) Har prøvd å søke, men finner ikke... Vet det er mulig å lage selv? Hva trenger man da av programmer etc? 0 Siter
vanilje Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 http://tinyurl.com/2446r7 kanskje? Takk, men trenger et sted der jeg kan lage hele kortet selv, altså både bakgrunnen og skriften :-) 0 Siter
Gjest jeg laget selv Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Takk, men trenger et sted der jeg kan lage hele kortet selv, altså både bakgrunnen og skriften :-) Det kan du da fint gjøre der? Har laget kortene selv, jeg og fått de fra Vistaprint. 0 Siter
vanilje Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Det kan du da fint gjøre der? Har laget kortene selv, jeg og fått de fra Vistaprint. Ok, det bare så ut at jeg kun fikk velge mellom 42 bakgrunner eller noe sånt. Skal sjekke nærmere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.