Gjest kate-74- Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Huff.No ble jeg kvalm.Var ute å gikk tur da jeg så alle politi bilene utenfor huset der drapet skjedde og likbila kjørte rett forbi meg når jeg gikk.Helt grusomt.Etterpå så jeg på nettet at det var en gutt på 13 år som ble drept av en mann på 44 år.Deter et hus som det bor bare utlendinger i.Hadde det vært ei jente kunne det æres drap men uansetter det grusomt at det skjer 5 minutter unna der du bor 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tror jeg vet hvor det er ut fra ett av bildene jeg så på nettet og det er ikke så langt fra der jeg bodde før. Uff - dette er ekkelt. Dette har jo vært en forholdsvis fredelig bydel og så skjer det 4 drap på kort tid! 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tror jeg vet hvor det er ut fra ett av bildene jeg så på nettet og det er ikke så langt fra der jeg bodde før. Uff - dette er ekkelt. Dette har jo vært en forholdsvis fredelig bydel og så skjer det 4 drap på kort tid! Like nedenfor Rema Stavset.Jeg kommer aldri til å forstå hvordan noen kan drepe ett barn 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Like nedenfor Rema Stavset.Jeg kommer aldri til å forstå hvordan noen kan drepe ett barn Ja, jeg skjønte det var der, de er ganske spesielle de husene der, men å kalle det nedre Stavset slik VG gjør blir helt feil, det må vel heller bli Øvre Stavset vil jeg tro. Usnett er det jo helt forferdelig det som har hendt. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ja, jeg skjønte det var der, de er ganske spesielle de husene der, men å kalle det nedre Stavset slik VG gjør blir helt feil, det må vel heller bli Øvre Stavset vil jeg tro. Usnett er det jo helt forferdelig det som har hendt. Det blir vel øvre Stavset ja.Først sa dem Byåsen og det blir vel også feil eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Det blir vel øvre Stavset ja.Først sa dem Byåsen og det blir vel også feil eller? Nei, Byåsen strekker seg langt, fra Sverresborg - Byåsveien - Hallset - Rydningen - Stavset og et godt stykke opp mot Lian og Arnebyen og hva de nå heter alle -byene der oppe. Stavset ligger på Byåsen ja, helt på grensa den veien kanskje. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Nei, Byåsen strekker seg langt, fra Sverresborg - Byåsveien - Hallset - Rydningen - Stavset og et godt stykke opp mot Lian og Arnebyen og hva de nå heter alle -byene der oppe. Stavset ligger på Byåsen ja, helt på grensa den veien kanskje. Å ja.Det kan stemme det.Jeg er jo født og oppvokset på Byåsen så jeg skulle egentlig vært bedre kjent i området enn jeg er. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Forferdelig tragiskt! Og ekstra skummelt tenker jeg når det er så nærme. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Forferdelig tragiskt! Og ekstra skummelt tenker jeg når det er så nærme. Ekkelt er det, men ikke så skummelt. Begge disse drapssakene har jo vært innad i familien, ikke en eller annen vilkårlig gærning som har drept en tilfeldig. Men det er selvfølgelig grusomt alikevel altså! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ekkelt er det, men ikke så skummelt. Begge disse drapssakene har jo vært innad i familien, ikke en eller annen vilkårlig gærning som har drept en tilfeldig. Men det er selvfølgelig grusomt alikevel altså! Ja det er jo en forskjell. Jeg synes sol isn nyhetside er tragisk nå i kveld. Stakkars ettåring med foreldre, brann har det også vært, og båt ulykke i kr.sand. Æsj, jeg liker ikke slike nyheter!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.