Gå til innhold

FU: Kroppsbygging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på tv nrk2 nå at pensjonister driver med dette. Himmel, ei dame på 74år, med _den_ muskelmassen! Blir imponert jeg :) Men liker ikke muskler i den grad på damer, så jeg skal ikke ha trening som pensjonist hehe.

Er det fint med muskler? Trener du for å få synlige bulker? Jeg er ikke den typen person. Trener litt hjemme bare.....

Skrevet

Det kan være fint med litt muskler på mannfolk hvertfall. På damer er det litt mer individuelt.

Jeg trener primært for å bli bedre til idretten jeg har som hobby og for å ha mer overskudd og generelt ha de bedre i hverdagen. Har konturer av musklene i større eller mindre grad omtrent på hele kroppen, og synes egentlig det er greit. Det gir meg en pekepinn om hvor god "fit" jeg er i forhold til styrke og fettprosent.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Jeg synes ikke det er sexy når menn ser ut som michelin-mannen. Fint med litt muskler, det er fint med overarmer, sixpack og sånn...men det som ble vist på nrk2 er totalt beyond det..syntes det var litt ekkelt jeg..noe uanturlig over sånne kropper jeg ikke liker. klarer ikke helt å beskrive det, hehe :)

Skrevet

Jeg liker best normale kropper jeg, man kan se litt muskler på overarmene, men det skal ikke mye til før det blir for mye for meg. Synes ikke sixpac er fint heller jeg. Bodybuildere med svulmende muskler overalt gjør meg kvalm.

Skrevet

Jeg har nok litt synlige muskler. Men det skal utrolig mye til for at jenter skal få veldig synlige muskler. I tillegg må de være magre.

Jeg synes det er fint. Liker da også selvsagt at gutter skal være veltrente. Men det flotteste er de som ikke er digre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...