Gå til innhold

Vondt i foten. AU.

Anbefalte innlegg

Gjest Miss He
Skrevet

De siste dagene har jeg hatt veldig vondt i foten.

Lurer på om noen kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre, eventuelt hva som er årsaken.

For kanskje 4 år siden skadet jeg foten akkurat der jeg har vondt nå, var hos

Legen og tok røngten, men legen så ikke noe galt (eller- han gjorde vel egentlig det,

han hadde aldri sett den delen av sjelett på et røngten bilde før??) og siden kl. var halv fire på natten og jeg var trøtt fikk jeg dra hjem. Han skulle snakke med overlegen og ringe om det var noe. Tok det med ro et par dager da og ble helt fin i foten. Fram til nå.

Lurer veldig på om dette er noe? Føler det blir dumt hvis jeg må få fri fra jobb og mas for å dra til legen fordi jeg har vondt i foten.. Er ingen merker på den..

Håper noen har noen erfaringer eller svar til meg :)

Skrevet

Litt vanskelig å svare når du ikke forteller hvor i foten du har vondt, om det er i bløtt vev eller bein, om det er i bløtt vev er det da i bare i "vevet" eller lokaliseres det i spesifikt i sener eller muskler, har du fått blødning, hvilken trøkk fikk du som gjorde at du fikk vondt(eller hva gjorde du for å få vondt), hva var bakgrunnen til den gamle skaden osv.

Blir veldig generelt når du stort sett bare sier du har vondt i foten og har skada den før også.

Gjest Miss He
Skrevet

Litt vanskelig å svare når du ikke forteller hvor i foten du har vondt, om det er i bløtt vev eller bein, om det er i bløtt vev er det da i bare i "vevet" eller lokaliseres det i spesifikt i sener eller muskler, har du fått blødning, hvilken trøkk fikk du som gjorde at du fikk vondt(eller hva gjorde du for å få vondt), hva var bakgrunnen til den gamle skaden osv.

Blir veldig generelt når du stort sett bare sier du har vondt i foten og har skada den før også.

Det er under foten, på innsiden. Klarer ikke spesifisere nærmere. Det kjennes ut som det er inne i foten også, Tror det er sjelettet som gjør vondt, hvis jeg kjenner der er det når jeg tar på sjellettet som git smerter..

Årsaken til at jeg skadet foten for 4 år siden var at jeg falt av en hest og slo beinet inntil en sten. Det hovnet opp og gjorde vondt og gå, så jeg dro til legen.Det gikk relativt for over da, før det plutselig ble vondt igjen nå for et par dager siden..

takk for svar uansett da =)

Skrevet

Det er under foten, på innsiden. Klarer ikke spesifisere nærmere. Det kjennes ut som det er inne i foten også, Tror det er sjelettet som gjør vondt, hvis jeg kjenner der er det når jeg tar på sjellettet som git smerter..

Årsaken til at jeg skadet foten for 4 år siden var at jeg falt av en hest og slo beinet inntil en sten. Det hovnet opp og gjorde vondt og gå, så jeg dro til legen.Det gikk relativt for over da, før det plutselig ble vondt igjen nå for et par dager siden..

takk for svar uansett da =)

Det høres litt rart ut at en 4 år gammel skade plutselig skal begynne å gjøre vondt igjen. Hvis det er så vondt at du ikke klarer å stå på foten så bør du få tatt et nytt røntgenbilde for å sjekke at det ikke er en løs bensplint som har begynt å røre på seg f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...