Gjest Blomsterbarnet Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hjelp..jeg er rød og opphovnet i ansiktet av for mye sol. Glemte solfaktor i går og selv om jeg satt mye i skyggen så er jeg helt oppblåst i trynet..Skal snart på jobb, og jeg vil ikke se ut som jeg har grått hele natten, så sitter her med en kald klut. Noen tips? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Aloe Vera er kjempefint å bruke for å dempe solbrenthet. Jeg tror også noen sverger til naturell yoghurt. 0 Siter
Gjest Porrier Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, det er så søtt med folk som "glemmer" solfaktor. Hvorfor ikke si det som det er, at man ønsker å bli fortest mulig brun? Men en kraftig solforbrenning får du selvsagt ikke gjort noe med på kort tid (før du skal på jobb). 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Aloe Vera er kjempefint å bruke for å dempe solbrenthet. Jeg tror også noen sverger til naturell yoghurt. Takk for tips, togli:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.