Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Leste boka i helga og anbefaler den på det varmeste! Begynte på den fredag kveld, leste til midnatt, våknet før 8 på lørdag og leste den ut før jeg sto opp! Knallbok! 0 Siter
nanny911 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Vet du om den har kommet som lydbok? Jeg pendler med buss skjønner du ;-) 0 Siter
laban Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Vet du om den har kommet som lydbok? Jeg pendler med buss skjønner du ;-) Jada, den finnes som lydbok. Hvis du er medlem av en bokklubb, kan du bestille den der. Men du finner den sikkert i bokhandler med bruktbart utvalg i lydbøker også. 0 Siter
nanny911 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jada, den finnes som lydbok. Hvis du er medlem av en bokklubb, kan du bestille den der. Men du finner den sikkert i bokhandler med bruktbart utvalg i lydbøker også. juhuu, da leser jeg den på bussen. Hjemme må jeg dessverre lese tørre fagbøker for tida, hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Vet du om den har kommet som lydbok? Jeg pendler med buss skjønner du ;-) Vi har i alle fall bestilt den som lydbok, om den er i handelen allerede vet jeg ikke, men lydbøkene kommer jo stadig oftere samtidig som boka. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Passer den på sommeren? Hvilken type bok er det? Jeg har aldri lest noe av Nesbø (sikkert den eneste). Trenger sommerlektyre! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Har den liggende på nattbordet mitt, men har ikke fått startet på den ennå. Men da har jeg noe å glede meg til ser det ut til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Passer den på sommeren? Hvilken type bok er det? Jeg har aldri lest noe av Nesbø (sikkert den eneste). Trenger sommerlektyre! Krim - skikkelig god, spennende og litt grøssende! Jeg klarte ikke å legge den fra meg. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Passer den på sommeren? Hvilken type bok er det? Jeg har aldri lest noe av Nesbø (sikkert den eneste). Trenger sommerlektyre! Hvis ikke du har lest noe av ham ville jeg startet på begynnelsen av serien om Harry Hole, "Flaggermusmannen", og lest meg gjennom alle bøkene hans. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Passer den på sommeren? Hvilken type bok er det? Jeg har aldri lest noe av Nesbø (sikkert den eneste). Trenger sommerlektyre! Enig med Happiness. Jeg har lest alle de andre bøkene til Jo Nesbø, men leste dem i litt gal rekkefølge. Vil anbefale å begynne med den første! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Skal lese den (har lest alle de andre), men n å holder jeg på med Stieg Larsson og Mankell :-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hvis ikke du har lest noe av ham ville jeg startet på begynnelsen av serien om Harry Hole, "Flaggermusmannen", og lest meg gjennom alle bøkene hans. Takk for tipset! Hvor mange bøker er det om Harry Hole, sånn ca.? Er de fengslende helt fra begynnelsen av? Jeg gir nemlig ofte opp etter de første sidene ellers. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Krim - skikkelig god, spennende og litt grøssende! Jeg klarte ikke å legge den fra meg. Krim kan vi like! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Enig med Happiness. Jeg har lest alle de andre bøkene til Jo Nesbø, men leste dem i litt gal rekkefølge. Vil anbefale å begynne med den første! Ok, takk, det var greit å vite! Bygger de på hverandre da, altså? Hvor mange bøker dreier det seg om? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Ok, takk, det var greit å vite! Bygger de på hverandre da, altså? Hvor mange bøker dreier det seg om? Skal vi se.... Først er det Flaggermusmannen og Kakerlakkene. De henger litt sammen. Så kommer tre bøker hvor handlingen er i Oslo: Rødstrupe, Sorgenfri og Marekors. Så er det Frelseren, og nå til slutt Snømannen. Hver bok er for så vidt en handling for seg selv, men hovedpersonen utvikler seg og har ulike opplevelser som det vises til i de andre bøkene. Jeg begynte med Frelseren, så Rødstrupe, og SÅ begynte jeg på begynnelsen... Det beste hadde nok vært å ta dem i riktig rekkefølge! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg gleder meg veldig til å lese den! Men er den ute allerede? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Jeg gleder meg veldig til å lese den! Men er den ute allerede? Ja, den kom for en uke siden - kjempebok! En av mine lånere syntes den var litt rotete, men det syntes hun om alle hans bøker sier hun. ) Jeg synes den var toppers! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ja, den kom for en uke siden - kjempebok! En av mine lånere syntes den var litt rotete, men det syntes hun om alle hans bøker sier hun. ) Jeg synes den var toppers! Jeg står på venteliste på biblioteket, så da får jeg nok lest den snart... Håper jeg! Nå skal jeg lese "Vannet" av Indridason imens. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Jeg står på venteliste på biblioteket, så da får jeg nok lest den snart... Håper jeg! Nå skal jeg lese "Vannet" av Indridason imens. Den er også knallgod! Jeg leste noen sider et par kvelder og så leste jeg resten av boka i en smekk! ) Hans beste på norsk hittil synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.