Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste boka i helga og anbefaler den på det varmeste! Begynte på den fredag kveld, leste til midnatt, våknet før 8 på lørdag og leste den ut før jeg sto opp! Knallbok!

Skrevet

Vet du om den har kommet som lydbok?

Jeg pendler med buss skjønner du ;-)

Skrevet

Jada, den finnes som lydbok. Hvis du er medlem av en bokklubb, kan du bestille den der. Men du finner den sikkert i bokhandler med bruktbart utvalg i lydbøker også.

Skrevet

Jada, den finnes som lydbok. Hvis du er medlem av en bokklubb, kan du bestille den der. Men du finner den sikkert i bokhandler med bruktbart utvalg i lydbøker også.

juhuu, da leser jeg den på bussen. Hjemme må jeg dessverre lese tørre fagbøker for tida, hehe

Skrevet

Vi har i alle fall bestilt den som lydbok, om den er i handelen allerede vet jeg ikke, men lydbøkene kommer jo stadig oftere samtidig som boka.

Gjest baremei
Skrevet

Passer den på sommeren?;) Hvilken type bok er det? Jeg har aldri lest noe av Nesbø (sikkert den eneste). Trenger sommerlektyre! :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Har den liggende på nattbordet mitt, men har ikke fått startet på den ennå.

Men da har jeg noe å glede meg til ser det ut til.

Skrevet

Passer den på sommeren?;) Hvilken type bok er det? Jeg har aldri lest noe av Nesbø (sikkert den eneste). Trenger sommerlektyre! :)

Krim - skikkelig god, spennende og litt grøssende! Jeg klarte ikke å legge den fra meg.

Gjest Happiness
Skrevet

Hvis ikke du har lest noe av ham ville jeg startet på begynnelsen av serien om Harry Hole, "Flaggermusmannen", og lest meg gjennom alle bøkene hans.

Gjest prust
Skrevet

Enig med Happiness. Jeg har lest alle de andre bøkene til Jo Nesbø, men leste dem i litt gal rekkefølge. Vil anbefale å begynne med den første!

Gjest prust
Skrevet

Skal lese den (har lest alle de andre), men n å holder jeg på med Stieg Larsson og Mankell :-)

Gjest baremei
Skrevet

Hvis ikke du har lest noe av ham ville jeg startet på begynnelsen av serien om Harry Hole, "Flaggermusmannen", og lest meg gjennom alle bøkene hans.

Takk for tipset! Hvor mange bøker er det om Harry Hole, sånn ca.? Er de fengslende helt fra begynnelsen av? Jeg gir nemlig ofte opp etter de første sidene ellers.

Gjest baremei
Skrevet

Krim - skikkelig god, spennende og litt grøssende! Jeg klarte ikke å legge den fra meg.

Krim kan vi like!

Gjest baremei
Skrevet

Enig med Happiness. Jeg har lest alle de andre bøkene til Jo Nesbø, men leste dem i litt gal rekkefølge. Vil anbefale å begynne med den første!

Ok, takk, det var greit å vite! Bygger de på hverandre da, altså? Hvor mange bøker dreier det seg om?

Gjest prust
Skrevet

Ok, takk, det var greit å vite! Bygger de på hverandre da, altså? Hvor mange bøker dreier det seg om?

Skal vi se.... Først er det Flaggermusmannen og Kakerlakkene. De henger litt sammen.

Så kommer tre bøker hvor handlingen er i Oslo: Rødstrupe, Sorgenfri og Marekors.

Så er det Frelseren, og nå til slutt Snømannen.

Hver bok er for så vidt en handling for seg selv, men hovedpersonen utvikler seg og har ulike opplevelser som det vises til i de andre bøkene. Jeg begynte med Frelseren, så Rødstrupe, og SÅ begynte jeg på begynnelsen... Det beste hadde nok vært å ta dem i riktig rekkefølge!

hare1365380455
Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å lese den!

Men er den ute allerede?

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å lese den!

Men er den ute allerede?

Ja, den kom for en uke siden - kjempebok! En av mine lånere syntes den var litt rotete, men det syntes hun om alle hans bøker sier hun. :o) Jeg synes den var toppers!

hare1365380455
Skrevet

Ja, den kom for en uke siden - kjempebok! En av mine lånere syntes den var litt rotete, men det syntes hun om alle hans bøker sier hun. :o) Jeg synes den var toppers!

Jeg står på venteliste på biblioteket, så da får jeg nok lest den snart... Håper jeg!

Nå skal jeg lese "Vannet" av Indridason imens.

Skrevet

Jeg står på venteliste på biblioteket, så da får jeg nok lest den snart... Håper jeg!

Nå skal jeg lese "Vannet" av Indridason imens.

Den er også knallgod! Jeg leste noen sider et par kvelder og så leste jeg resten av boka i en smekk! :o) Hans beste på norsk hittil synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...