Gå til innhold

Svenskehandel

Anbefalte innlegg

Sofies mamma
Skrevet

Saft, nøtfars, oksefilet, kylling, div kjøttpålegg, barnemat, velling

Hva mer må i handlevogna?

Gjest annlovinda
Skrevet

Te

Fullkornspasta

Bacon

Yoghurt

Ris i frutt, lettvariant

Skrevet

Ost og melk.

Kjøper også en del grønnsaker der.

Men så tar jeg alltid storhandling i sverige. Større utvalg og det meste er billigere.

Mista nikket
Skrevet

Frossen, ferdig oppskjært rå løk.

Kebabkjøtt, flott utgangspunkt til gryteretter

Skrevet

Frossen, ferdig oppskjært rå løk.

Kebabkjøtt, flott utgangspunkt til gryteretter

"Frossen, ferdig oppskjært rå løk"

Får man kjøpt det? Det burde ikke forunder meg, i nærbutikken min selger de ferdig-fryste isbiter....

Mista nikket
Skrevet

Får man kjøpt det? Det burde ikke forunder meg, i nærbutikken min selger de ferdig-fryste isbiter....

Jaja, latheten lenge leve :-) Er så kjekt med den løken, hiver den enten rett i stekepanna eller kjelen, Slipper alle tårene

Skrevet

nøt= naut. Dekod den!

;-)

Ah! Jeg tenkte på nøtter og så for meg en eller annen nøttefarse og lurte på hva i all verden det kunne være. :o)

Sofies mamma
Skrevet

Hva er nøtfars?

karbonadedeig

Sofies mamma
Skrevet

Kjøttdeig.

Nei, det er karboandedeig! Kjøttdeig heter noe annet jeg ikke husker, med høyere fettinnhold.

Gjest Timiti
Skrevet

karbonadedeig

Nei, karbonadedeig er nøtkjøtt eller noe i den duren. Nøtfars er kjøttdeig.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ferdigfryste isbiter er jo kjempegreit, da. Skal man feks ha hagefest og trenger masse is, så slipper man å fomle og fylle isbitposer i det uendelige og vente leeenge før de er ferdige.

Gjest Elextra
Skrevet

Lo første gang jeg så ferdigfryste isbiter selv, men da vi skulle ha stor fest kjøpte jeg jaggu et par poser. Det var faktisk skrekkelig praktisk! Noe dritt å få isbitene ut av isbitposene, særlig når du skal ha veldig mange...

Lat? Nei, effektiv :-).

Skrevet

Ah! Jeg tenkte på nøtter og så for meg en eller annen nøttefarse og lurte på hva i all verden det kunne være. :o)

*Ler* samme gjorde jeg, før jeg fikk forklart saken :-)

Sofies mamma
Skrevet

Nei, karbonadedeig er nøtkjøtt eller noe i den duren. Nøtfars er kjøttdeig.

Det er helt sant. Lenge siden nå, ser greit forskjell i butikken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...