Sofies mamma Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Saft, nøtfars, oksefilet, kylling, div kjøttpålegg, barnemat, velling Hva mer må i handlevogna? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Te Fullkornspasta Bacon Yoghurt Ris i frutt, lettvariant 0 Siter
Speak Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Ost og melk. Kjøper også en del grønnsaker der. Men så tar jeg alltid storhandling i sverige. Større utvalg og det meste er billigere. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Frossen, ferdig oppskjært rå løk. Kebabkjøtt, flott utgangspunkt til gryteretter 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Frossen, ferdig oppskjært rå løk. Kebabkjøtt, flott utgangspunkt til gryteretter "Frossen, ferdig oppskjært rå løk" Får man kjøpt det? Det burde ikke forunder meg, i nærbutikken min selger de ferdig-fryste isbiter.... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 "Frossen, ferdig oppskjært rå løk" Får man kjøpt det? Det burde ikke forunder meg, i nærbutikken min selger de ferdig-fryste isbiter.... Jaja, latheten lenge leve :-) Er så kjekt med den løken, hiver den enten rett i stekepanna eller kjelen, Slipper alle tårene 0 Siter
nanny911 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hva er nøtfars? nøt= naut. Dekod den! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 nøt= naut. Dekod den! ;-) Ah! Jeg tenkte på nøtter og så for meg en eller annen nøttefarse og lurte på hva i all verden det kunne være. ) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Hva er nøtfars? karbonadedeig 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Kjøttdeig. Nei, det er karboandedeig! Kjøttdeig heter noe annet jeg ikke husker, med høyere fettinnhold. 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 karbonadedeig Nei, karbonadedeig er nøtkjøtt eller noe i den duren. Nøtfars er kjøttdeig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 "Frossen, ferdig oppskjært rå løk" Får man kjøpt det? Det burde ikke forunder meg, i nærbutikken min selger de ferdig-fryste isbiter.... Ferdigfryste isbiter er jo kjempegreit, da. Skal man feks ha hagefest og trenger masse is, så slipper man å fomle og fylle isbitposer i det uendelige og vente leeenge før de er ferdige. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 "Frossen, ferdig oppskjært rå løk" Får man kjøpt det? Det burde ikke forunder meg, i nærbutikken min selger de ferdig-fryste isbiter.... Lo første gang jeg så ferdigfryste isbiter selv, men da vi skulle ha stor fest kjøpte jeg jaggu et par poser. Det var faktisk skrekkelig praktisk! Noe dritt å få isbitene ut av isbitposene, særlig når du skal ha veldig mange... Lat? Nei, effektiv :-). 0 Siter
nanny911 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Ah! Jeg tenkte på nøtter og så for meg en eller annen nøttefarse og lurte på hva i all verden det kunne være. ) *Ler* samme gjorde jeg, før jeg fikk forklart saken :-) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Nei, karbonadedeig er nøtkjøtt eller noe i den duren. Nøtfars er kjøttdeig. Det er helt sant. Lenge siden nå, ser greit forskjell i butikken :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.