Gå til innhold

Bikini

Gjest CarolinaHerrera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit det der vel? Mer lettvindt enn badedrakt i alle fall. :o)

Skrevet

Jeg orker ikke å ha på meg så mye på stranda. Vil ha sol på kroppen.

Mista nikket
Skrevet

Da vil jo magen komme i fokus, titter frem mellom under og overdel

Gjest CarolinaHerrera
Skrevet

Neida. Den nedre magen min er helt flat. Har bare en valk øverst. :)

Skrevet

*Humrer* Du har kanskje et poeng der.

Gjest CarolinaHerrera
Skrevet

Jeg orker ikke å ha på meg så mye på stranda. Vil ha sol på kroppen.

Ja, du sier noe.. Men jeg kan jo bare brette den opp når jeg soler meg og ta den ned når jeg skal bade.

Mrs. Wallace
Skrevet

Anbefales - jeg har flere sånne selv. De er mer lettvinne og fleksible enn badedrakt, og "snillere" med kroppen enn en liten bikini.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tenker som så at allting kler den smukke, og at det ikke er sikkert det ville se like pent ut på meg.

Men må innrømme at jeg ble litt fristet her. Kan man bestille fra Victoria Secret for levering i Norge?

Gjest Elextra
Skrevet

Anbefales - jeg har flere sånne selv. De er mer lettvinne og fleksible enn badedrakt, og "snillere" med kroppen enn en liten bikini.

Har du slik med push-up som vises her? Lurer litt på hvordan de er å bade med, og om man ser veldig påkledd ut...

Skrevet

Jeg leser at sånne topper anbefales for å skjule litt mage, men kan ikke skjønne at det skal fungere? På meg sklir alt som heter vanlige singleter opp, og magen tyter ut under.

Det kan komme av at jeg er lang i overkroppen, og at tøyet må ta en omvei litt lenger opp på forsiden.

Tror du en sånn bikini hadde vært forsøket verdt likevel?

Skrevet

Tankinis er da helt greit. Personlige ville jeg heller valgt badedrakt, men det er meg :)

Mista nikket
Skrevet

Neida. Den nedre magen min er helt flat. Har bare en valk øverst. :)

Da er det kanskje en mening med å bruke disse plaggene

Skrevet

Jeg foretrekker bikini med en litt større/høyere bukse for å dekke min mage.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg leser at sånne topper anbefales for å skjule litt mage, men kan ikke skjønne at det skal fungere? På meg sklir alt som heter vanlige singleter opp, og magen tyter ut under.

Det kan komme av at jeg er lang i overkroppen, og at tøyet må ta en omvei litt lenger opp på forsiden.

Tror du en sånn bikini hadde vært forsøket verdt likevel?

Vanlige singleter sklir opp på meg også (jeg er også lang, i tillegg til litt brei, hehe), men tankiniene mine er sydd på en slik måte at de holder seg på plass - bortsett fra når jeg hopper uti vannet fra stor høyde, da selvsagt. Det er en suveren løsning, synes jeg. Mine er riktignok ikke kjøpt på Victoria's Secrets, men har venninner som bestiller derfra og er veldig fornøyde.

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du slik med push-up som vises her? Lurer litt på hvordan de er å bade med, og om man ser veldig påkledd ut...

Mnei, det er vel ikke akkurat push-up, mer "hold på plass". ;o)

Inni toppen er det ekstra forsterkning i bh-partiet, slik at selv mine store pupper holder seg nogenlunde der de hører hjemme.

Når det gjelder påkleddhet, havner den vel et sted midt imellom badedrakt og bikini. Og man kan jo dra den opp litt når man ligger om man vil ha litt ekstra sol på magen.

Skrevet

Vanlige singleter sklir opp på meg også (jeg er også lang, i tillegg til litt brei, hehe), men tankiniene mine er sydd på en slik måte at de holder seg på plass - bortsett fra når jeg hopper uti vannet fra stor høyde, da selvsagt. Det er en suveren løsning, synes jeg. Mine er riktignok ikke kjøpt på Victoria's Secrets, men har venninner som bestiller derfra og er veldig fornøyde.

Interessant.

Kan jeg spørre om hvor dine er kjøpt?

Mrs. Wallace
Skrevet

Interessant.

Kan jeg spørre om hvor dine er kjøpt?

På ellos. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Kan sikkert finne det ut ved å surfe på siden, men vet du om man kan bestille fra nettsiden deres?

Har forsøkt andre amerikanske nettsider tidligere (Gap m.m.), og de shipper ikke ut av USA.

Skrevet

Jeg foretrekker bikini med en litt større/høyere bukse for å dekke min mage.

*Hehe* De aller laveste bikinitrusene havner liksom under magen ja... Har kjøpt ny bikini i år (svinedyr med skikkelig passform!) og på den er det en ekstra kant på trusa som kan brettes ned når jeg skal sole meg, men brettes opp igjen når jeg skal røre meg. En for litt modne kvinner med litt mage med andre ord. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...