Gå til innhold

Bikini

Gjest CarolinaHerrera

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* De aller laveste bikinitrusene havner liksom under magen ja... Har kjøpt ny bikini i år (svinedyr med skikkelig passform!) og på den er det en ekstra kant på trusa som kan brettes ned når jeg skal sole meg, men brettes opp igjen når jeg skal røre meg. En for litt modne kvinner med litt mage med andre ord. :o)

Den høres fin og grei ut. Ja magen er kommet for å bli tror jeg... Jaja. man kan jo ikke være 20år hele livet, selv om det hadde vært greit ei stund til da hehe :)

Gjest togli
Skrevet

Pent badetøy, men jeg innbiller meg at folk med litt mage vil få en sånn liten "pølse" som henger ut mellom under- og overdel?

Dessuten liker jeg å få brun mage;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Kan sikkert finne det ut ved å surfe på siden, men vet du om man kan bestille fra nettsiden deres?

Har forsøkt andre amerikanske nettsider tidligere (Gap m.m.), og de shipper ikke ut av USA.

Ja, jeg har flere venninner som pleier å handle der. De er veldig fornøyde. Har ikke prøvd selv, da.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg har flere venninner som pleier å handle der. De er veldig fornøyde. Har ikke prøvd selv, da.

Har selv handlet der i USA flere ganger, men ikke over nett.

Får kanskje prøve :-)

Gjest Elextra
Skrevet

*Hehe* De aller laveste bikinitrusene havner liksom under magen ja... Har kjøpt ny bikini i år (svinedyr med skikkelig passform!) og på den er det en ekstra kant på trusa som kan brettes ned når jeg skal sole meg, men brettes opp igjen når jeg skal røre meg. En for litt modne kvinner med litt mage med andre ord. :o)

Scampibikini har jeg også hatt flere sesonger :D

De er gode, men synes ikke bh'en sitter maksimalt.

Skrevet

Scampibikini har jeg også hatt flere sesonger :D

De er gode, men synes ikke bh'en sitter maksimalt.

Scampibikini? Hva er det?

Gjest Elextra
Skrevet

Scampibikini? Hva er det?

Scampi er et merke med nettopp slik bukse du nevner, tenkte derfor det var det du hadde kjøpt.

Skrevet

Scampi er et merke med nettopp slik bukse du nevner, tenkte derfor det var det du hadde kjøpt.

Nei, merket er Freya og bh'ene derfra sitter som støpt på meg! :o) Gleder meg til å ta i bruk bikinien min! Har ikke rotet meg til det de siste ukene, men håper jeg får brukt den i sommer.

Skrevet

Ja, du sier noe.. Men jeg kan jo bare brette den opp når jeg soler meg og ta den ned når jeg skal bade.

Det går jo. Men hvorfor?

Gjest CarolinaHerrera
Skrevet

Det går jo. Men hvorfor?

Hvorfor ikke? Det går vel på å føle seg fin. Bedre å ha på noe som man kler og som skjuler mindre flatterende trekk.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, merket er Freya og bh'ene derfra sitter som støpt på meg! :o) Gleder meg til å ta i bruk bikinien min! Har ikke rotet meg til det de siste ukene, men håper jeg får brukt den i sommer.

Ja, å håpe man får brukt bikinien i løpet av sommeren burde ikke være altfor optimistisk.

Eller kanskje - om man bor i Trøndelag :P

Skrevet

Hvorfor ikke? Det går vel på å føle seg fin. Bedre å ha på noe som man kler og som skjuler mindre flatterende trekk.

Tja, de er jo så tettsittende, så de skjuler jo ikke mye. Og så skal du brette den opp når du soler.

Uansett ditt valg. Om du velger det så gjør du det:-)

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du bruker undertøy fra Freya, vet du at du kan handle på Lace.dk? Tror det blir mye billigere enn i Norge. Hvertfall forrige gang jeg regnet ut.

Skrevet

Hvis du bruker undertøy fra Freya, vet du at du kan handle på Lace.dk? Tror det blir mye billigere enn i Norge. Hvertfall forrige gang jeg regnet ut.

Mja, men jeg liker å prøve først. Ikke alt er like lekkert på som det ser ut på kleshengeren eller på et bilde.

candyqueen_83
Skrevet

Mja, men jeg liker å prøve først. Ikke alt er like lekkert på som det ser ut på kleshengeren eller på et bilde.

Åja .. Tenkte bare at samme merke lager mye likt og like fasonger, og da kan det jo bli billigere. Evt prøve i butikken og kjøpe på nett.. For å være litt sleip :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...