Gjest prust Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Har nettopp blitt ferdig med "Menn som hater kvinner". Kjempespennende for alle som liker krim! Jeg satt _på do_ og leste her ei natt helt til jeg ble så kald i baken at jeg måtte legge meg.....og på lørdag glemte jeg helt solkremen da jeg leste den ferdig - kokt hummer ser jeg ut som! Nå har jeg vært på biblioteket og lånt den neste. Dere som har lest den: Er den like god som den første? Gleder meg uansett!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Den er bedre synes jeg! Og den tredje (som ikke kommer på norsk før i mars!!!) skal være enda bedre! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Den er bedre synes jeg! Og den tredje (som ikke kommer på norsk før i mars!!!) skal være enda bedre! Så bra! I bokhandelen hadde de den tredje på svensk, med plakaten: "For deg som ikke klarer å vente" :-) Stakk innom biblioteteket for å sjekke om de tilfeldigvis hadde den andre noka inne (hadde ikke mye tro på det), men det hadde de altså! Store mursteiner, men fengslende å lese! 0 Siter
Mirabell Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Ja, jeg syns nr. to var minst like spennende! Gled deg! Jeg gleder meg til no. tre kommer på norsk... 0 Siter
flowy Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Den er bedre! Ååå.. Du er heldig som har den foran deg. Har så lyst til å lese akkurat en slik bok nå. 0 Siter
pærebrus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Å, den må jeg lese! Har hørt om den, men visste ikke at det var krim.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Den er bedre! Ååå.. Du er heldig som har den foran deg. Har så lyst til å lese akkurat en slik bok nå. Begynte på den i går, og den er like fengende som den første. ja! Så nå gleder jeg meg til kvelden slik at jeg får lest mer! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Noterer meg ferielektyre. Takk skal du ha! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Noterer meg ferielektyre. Takk skal du ha! En stor glede å anbefale gode bøker! Naboen har nå kastet seg over min første bok av Stieg larsson :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 En stor glede å anbefale gode bøker! Naboen har nå kastet seg over min første bok av Stieg larsson :-) Naboen min har tidligere kasta seg over mine Unni Lindell bøker og det jeg har av Jo Nesbø. Nå leser hun Mankell-pocketene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.