Gå til innhold

Stieg Larssons bøker!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Har nettopp blitt ferdig med "Menn som hater kvinner". Kjempespennende for alle som liker krim! Jeg satt _på do_ og leste her ei natt helt til jeg ble så kald i baken at jeg måtte legge meg.....og på lørdag glemte jeg helt solkremen da jeg leste den ferdig - kokt hummer ser jeg ut som!

Nå har jeg vært på biblioteket og lånt den neste. Dere som har lest den: Er den like god som den første?

Gleder meg uansett!!!!

Skrevet

Den er bedre synes jeg! Og den tredje (som ikke kommer på norsk før i mars!!!) skal være enda bedre!

Gjest prust
Skrevet

Den er bedre synes jeg! Og den tredje (som ikke kommer på norsk før i mars!!!) skal være enda bedre!

Så bra! I bokhandelen hadde de den tredje på svensk, med plakaten: "For deg som ikke klarer å vente" :-) Stakk innom biblioteteket for å sjekke om de tilfeldigvis hadde den andre noka inne (hadde ikke mye tro på det), men det hadde de altså!

Store mursteiner, men fengslende å lese!

Skrevet

Ja, jeg syns nr. to var minst like spennende! Gled deg! Jeg gleder meg til no. tre kommer på norsk...

Skrevet

Den er bedre! Ååå.. Du er heldig som har den foran deg. Har så lyst til å lese akkurat en slik bok nå. :)

Skrevet

Å, den må jeg lese! Har hørt om den, men visste ikke at det var krim.. :)

Gjest prust
Skrevet

Den er bedre! Ååå.. Du er heldig som har den foran deg. Har så lyst til å lese akkurat en slik bok nå. :)

Begynte på den i går, og den er like fengende som den første. ja! Så nå gleder jeg meg til kvelden slik at jeg får lest mer!

mariaflyfly
Skrevet

Noterer meg ferielektyre. Takk skal du ha! :)

Gjest prust
Skrevet

Noterer meg ferielektyre. Takk skal du ha! :)

En stor glede å anbefale gode bøker! Naboen har nå kastet seg over min første bok av Stieg larsson :-)

mariaflyfly
Skrevet

En stor glede å anbefale gode bøker! Naboen har nå kastet seg over min første bok av Stieg larsson :-)

Naboen min har tidligere kasta seg over mine Unni Lindell bøker og det jeg har av Jo Nesbø. Nå leser hun Mankell-pocketene mine. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...