pærebrus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Trenger en slik svart duk til å plante jordbærplanter på, men hvor selger de slike billigst? (Litt lite penger i lommeboka nå...) Kan selvfølgelig farte rundt og sjekke priser rundt om, men har noen erfaringer? Har de slike på biltema for eksempel? Eller må jeg på plantasjen eller gartneri? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Felleskjøpet? Gartnerier, hagesentra, byggvarehus o.l. har slikt, men hvor det er billigst aner jeg ikke. 0 Siter
pærebrus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Felleskjøpet? Gartnerier, hagesentra, byggvarehus o.l. har slikt, men hvor det er billigst aner jeg ikke. Felleskjøpet ja. Skal sjekke der. Vet bare at min mor kjøpte hos et gartneri tror jeg det var og det var sviiindyrt... :| Men vil ha jordbær!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Felleskjøpet ja. Skal sjekke der. Vet bare at min mor kjøpte hos et gartneri tror jeg det var og det var sviiindyrt... :| Men vil ha jordbær!! Tror ikke det er råbillig på FK heller, men det kommer jo an på hvor mye du skal ha også da. ) 0 Siter
pærebrus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Tror ikke det er råbillig på FK heller, men det kommer jo an på hvor mye du skal ha også da. ) Ja jeg trenger bare en liten bit. Laget meg bed av pallekarmer, tenkte å ha jordbær i to av de. Men de selger vel bare store pakker sikkert... 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg trenger bare en liten bit. Laget meg bed av pallekarmer, tenkte å ha jordbær i to av de. Men de selger vel bare store pakker sikkert... På FK mener jeg du får kjøpt i metervis. 0 Siter
pærebrus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 På FK mener jeg du får kjøpt i metervis. Da skal jeg sjekke der på onsdag! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Da skal jeg sjekke der på onsdag! Jeg tror de er fra ca 15kvm og kostet under 100lappen på felleskjøpet 0 Siter
pærebrus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Jeg tror de er fra ca 15kvm og kostet under 100lappen på felleskjøpet Å, det høres bra ut. Den min mor kjøpte kostet da flere hundre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.