Gå til innhold

Bilen min ble brukt som blink i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare flire da jeg kom ut i morrest og skulle kjøre på jobb - det så ut til at alle nabolagets fugler har brukt bilen min som blink i natt! Jeg talte minst 25 (!) fugleskiter på frontruta! Ingen på resten av bilen eller bilene rundt, men frontruta mi var altså omtrent dekket!

Snodig. Eksen mener de kan ha gått etter fargen (seriøst!), noen som vet om mørkegrå (metallic) bilder er mer utsatt?

Skrevet

He, he! Må ha vært et snodig syn, ja!

Skrevet

Snodige greier! Men de har vært litt "snille" også da, siden fuglelort virker etsende på lakk. Skulle virkelig likt å sett deg da du oppdaget det :)

Gjest teevee
Skrevet

så på discovery at lyse biler er mer en 80% mer utsatt enn mørkebiler når det gjelder fugle bombardering.

siden de nå har gått for frotruten så kan det jo være at det har vært en form for lys som har reflektert på den og gjort den lys for fugler.

altså ser fugler (spess måker) som store lyse overflater som en trussel og bombarderer dem med drit hehe

eller kanskje du har stått under en gjenstand som fugler liker å stå på?

Skrevet

så på discovery at lyse biler er mer en 80% mer utsatt enn mørkebiler når det gjelder fugle bombardering.

siden de nå har gått for frotruten så kan det jo være at det har vært en form for lys som har reflektert på den og gjort den lys for fugler.

altså ser fugler (spess måker) som store lyse overflater som en trussel og bombarderer dem med drit hehe

eller kanskje du har stått under en gjenstand som fugler liker å stå på?

Ingen lykter eller noe over der bilen min står, ikke trær engang. :o) Så ikke vet jeg hva fuglene har mot min bil, men det var et komisk syn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...