Gå til innhold

Har rotet bort oblatene til bilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har vel havnet i papirsøpla tenker jeg... Får jeg nye om jeg henvender meg til biltilsynet? Koster det noe?

Gjest Prøver å være synsk ;)
Skrevet

Du må kikke en gang til mellom setene, de har sikkert falt ned under setet ;) Eller har du sjekket kvitterings mappen din? Kanskje de ligger sammen med noen papirer du fikk med hjem fra et møte her forleden?

Skrevet

Du må kikke en gang til mellom setene, de har sikkert falt ned under setet ;) Eller har du sjekket kvitterings mappen din? Kanskje de ligger sammen med noen papirer du fikk med hjem fra et møte her forleden?

De er i kjøkkenskapet, klemt inn mot veggen, der du har kaffekopper!

Klarsynt hilsen

Skrevet

De har ikke vært i bilen, jeg husker jeg sto i gangen og åpnet brevet og tenkte at jeg måtte huske å lime dem på - og så ble det hele glemt bort. Har endevent gangen, men ingen oblater så jeg frykter at de har gått i papirsøpla.

Skrevet

De er i kjøkkenskapet, klemt inn mot veggen, der du har kaffekopper!

Klarsynt hilsen

Har ikke kaffekopper! :o) (joda, men ikke på kjøkkenet, de står i finskapet på stua) Arket har ikke vært på kjøkkenet, jeg husker jeg sto i gangen og åpnet brevet og tenkte at jeg måtte huske å lime dem på - og så ble det hele glemt bort. Har endevent gangen, men ingen oblater så jeg frykter at de har gått i papirsøpla.

Skrevet

Har ikke kaffekopper! :o) (joda, men ikke på kjøkkenet, de står i finskapet på stua) Arket har ikke vært på kjøkkenet, jeg husker jeg sto i gangen og åpnet brevet og tenkte at jeg måtte huske å lime dem på - og så ble det hele glemt bort. Har endevent gangen, men ingen oblater så jeg frykter at de har gått i papirsøpla.

Fillern, har du hengt de på en oppslagstavle og så har de drukna da? Skjer stadig vekk her ;-)

Skrevet

Fillern, har du hengt de på en oppslagstavle og så har de drukna da? Skjer stadig vekk her ;-)

Niks, det siste jeg husker er at jeg la dem enten på skohylla eller kommoden i gangen og borte er de. Jeg har kastet en pose papirsøppel som lå der siden da så det spørs...

Skrevet

Ditt innlegg gjorde at jeg fant mine oblater, som jeg har glemt å lime på bilen. Mine lå under et par regninger på kjøkkenbordet.

Agata1365381002
Skrevet

Been there, done that...

Nye oblater ble skrevet ut hos Biltilsynet. Kan ikke huske at det kostet noe.

Nå minnet du meg på at mine ligger i gangen og venter på å bli klistret på bilen:-)

Skrevet

Been there, done that...

Nye oblater ble skrevet ut hos Biltilsynet. Kan ikke huske at det kostet noe.

Nå minnet du meg på at mine ligger i gangen og venter på å bli klistret på bilen:-)

Da ringer jeg trafikkstasjonen i morra - jeg regner med at det ikke er bare jeg som har klart å rote dem bort. :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Da ringer jeg trafikkstasjonen i morra - jeg regner med at det ikke er bare jeg som har klart å rote dem bort. :o)

Jeg måtte få nye i fjor.

Ringte og fikk de tilsendt i løpet av et par dager. Kostet ingen ting.

Skrevet

Jeg måtte få nye i fjor.

Ringte og fikk de tilsendt i løpet av et par dager. Kostet ingen ting.

Godt å høre at det ikke er bare meg! Når klipper de skiltene om du ikke har oblatene på? Det er en stund til ennå, sant?

Gjest annlovinda
Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg! Når klipper de skiltene om du ikke har oblatene på? Det er en stund til ennå, sant?

Ja, du har nok god tid på deg ennå.

Tror heller ikke de klipper uten å undersøke at du ikke har betalt.

Men ring i morgen, så har du de raskt.

Skrevet

Ja, du har nok god tid på deg ennå.

Tror heller ikke de klipper uten å undersøke at du ikke har betalt.

Men ring i morgen, så har du de raskt.

Jeg har ikke noen kvittering for bilen ble kjøpt i vår og det var forrige eier som betalte... Men jeg har jo fått dem en gang alt så årsavgifta er jo betalt.

*Sukk* Jeg blir så sliten av meg sjøl noen ganger!

Skrevet

Lenge siden du fikk dem i posten? Jeg har ikke fått mine oblater enda. Håper ikke de klipper skiltene med det første!

Skrevet

Lenge siden du fikk dem i posten? Jeg har ikke fått mine oblater enda. Håper ikke de klipper skiltene med det første!

Nja... En ukes tid kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...