Gå til innhold

Hei dette gjelder et 60 årsdag

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet guttemann
Skrevet

Hva kan jeg gi mammaen min? Noen tips? Det er så vanskelig når ho har alt liksom. Andre har sagt gavekort på henne selv men det NEKTER jeg. Er ikke det hjertelaust?

Jeg syns ihvertfall det. Har noen ideer men har liksom ikke tenkt å gi EN bestemt ting kanskje flere ting :D Har tenkt på om å prøve å se om det går ann å gjøre om gamle filmer fra da jeg var liten (74) til dagens standard men jeg vet verken hva det heter eller hvor jeg skal gå rett og slett. Noen som vet?

Gjest AnnaMolina
Skrevet

Tror du mamman din ville satt pris på lit luxus? Som massasje etc?

Skrevet

Jeg tror nå de fleste kvinner setter stor pris på gavekort på fotpleie / massasje / hudpleie / spa eller noe i den duren jeg da... Skjønner ikke hvorfor du er så imot det?

Det er nok helt sikkert koselig med de gamle filmene også, men blir ikke det mer til deg selv?

Skrevet

Tror du mamman din ville satt pris på lit luxus? Som massasje etc?

vetikke helt jeg. Ho har aldri gjort slik ho har litt sånn komplekser som jeg ikke skal nevne høyt tror jeg. Takker for tips og svar til alle jeg :D

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor er du imot gavekort? Jeg er ganske sikker på at de aller fleste damer blir svært glade for gavekort!!

Du kan kjøpe gavekort på fotpleie, hudpleie, aromaterapi osv osv. Masse deilige behandlinger som damer i alle aldre liker:)

Hvis du absolutt vil kjøpe en gave, så kan du jo tenke litt over om hun har spesielle interesser/hobbyer etc. Fjellturer? Håndarbeide? Lesing? Baking? Maling? Så kan du ta utgangspunkt i dette når du skal velge gave.

Jeg er også sikker på at hun vil bli veldig glad for et fint smykke e.l. fra gullsmeden! Du kan be dem finne noe som passer damer i hennes alder. Et smykke vil garantert gjøre suksess:)

Faren min fylte 60 for noen dager siden. Av oss tre barna fikk han skjorte og genser, gavekort på Clas Ohlsson og en flaske god konjakk:)

Gjest AnnaMolina
Skrevet

vetikke helt jeg. Ho har aldri gjort slik ho har litt sånn komplekser som jeg ikke skal nevne høyt tror jeg. Takker for tips og svar til alle jeg :D

Hva liker hun å gjøre? Bøker? Musikk? Tror du hun vil like å få et abonnement på teateret?

Skrevet

Hva liker hun å gjøre? Bøker? Musikk? Tror du hun vil like å få et abonnement på teateret?

hun går tur en gang i uka og da langt på flere mil faktisk. Ho gjør ingen håndarbeid. Hører sjeldent på musikk faktisk kun rundt juletider for å komme i stemning. Lese bøker er ho glad i. Takker for alle svar. Men jeg tror jeg skal la hjerte følge og skal finne ting ho liker og kan nyte. Får ikke meg selv til å gi no gavekort bare... Virker så kaldt å altfor lettvint. Jeg tenker det blir noe fra hjerte til hjerte jeg. Takker for alle mulige svar og ha en riktig go'kveld :D

Gjest det ønsker jeg meg
Skrevet

Gi henne kult sokkegarn! Jeg er bitt av basillen og strikker sokker for harde livet, med garn som selv lager mønster!

Se på denne linken: www.maudsgarn.no

Ellers er det jo masse annet fint garn, og om jeg hadde fått en flott garnpakke til bursdagen min hadde jeg dødd av lykke :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Gi henne kult sokkegarn! Jeg er bitt av basillen og strikker sokker for harde livet, med garn som selv lager mønster!

Se på denne linken: www.maudsgarn.no

Ellers er det jo masse annet fint garn, og om jeg hadde fått en flott garnpakke til bursdagen min hadde jeg dødd av lykke :o)

Han skriver at hun ikke driver med noe håndarbeid. Da er neppe sokkegarn noen hit.

Gjest det ønsker jeg meg
Skrevet

Han skriver at hun ikke driver med noe håndarbeid. Da er neppe sokkegarn noen hit.

Det står det da ingenting om i hovedinnlegget...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...