pekkaline Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Min sønn kom hjem med karakterkortet på fredag. Onsdag så skal de ha eksamen i engelsk muntlig. Høres ikke det rart ut?? En skulle tro en eksamen skulle være med å påvirke karakteren?? Dette er 10kl på ungdomskolen om det betyr noe. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Eksamen er noe annet enn standpunktkarakterene/karakterkortet. Eksamenskarakteren kommer på det endelige vitnemålet når han går ut av skolen. Det er vitnemålskarakterene som teller når han skal søke skoler senere. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Eksamen er noe annet enn standpunktkarakterene/karakterkortet. Eksamenskarakteren kommer på det endelige vitnemålet når han går ut av skolen. Det er vitnemålskarakterene som teller når han skal søke skoler senere. Da gav det mere mening for meg. Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Det er riktig det liede sier. Eksamenskarakterer teller utenom standpunktkarakterene. Håper han kommer inn på den skolen han vil:o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Skrevet 11. juni 2007 Det er riktig det liede sier. Eksamenskarakterer teller utenom standpunktkarakterene. Håper han kommer inn på den skolen han vil:o) Ja takk her krysses fingre og tær 0 Siter
Gjest Jackoline Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Ja takk her krysses fingre og tær Jeg håper virkelig det går riktig veien:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.