Gå til innhold

Gi meg en utfordring!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelper du meg?
Skrevet

Jeg har kommet fram til en sak. Jeg våger for lite nytt og dermed får mine gamle fobier og redsler blomstre i fred og ro. For utfordrer en ikke seg selv, så blir en også mer pysete og "satt" i sine vaner.

Har noen utfordringer til meg? Kan noen nevne noe som kan være noe som får enkelte litt "småredd". Nå snakker jeg ikke om ala fallskjermhopping og den slags ting. Men for eks... snakke med en fremmed, smile til noen i butikken osv... Ganske dageligdagse ting, men som likevel utfordrer en selv. Eller generelt bare utfordringer du kan tenke deg å gi noen?

Ønsker virkelig å trene meg til å bli litt tøffere altså!

Gjest AnnaMolina
Skrevet

snakke i forsamlinger....*grøss*....det hadde vært en fryktelig utfordring til meg. Hehe neste gang det er konfirmasjon, bryllup eller 60 års lag så kan du jo holde en tale...tjihi...lykke til!

Skrevet

Syng så høyt hjemme hos deg at det er stor sjans for at noen utenfor hører det! :-)

Mista nikket
Skrevet

Ser du et menneske som sitter alene på en krakk, sett deg ned og prøv å få i gang en samtale om vær og vind.

Mrs. Wallace
Skrevet

Lag deg et lite program og spill "modig-bingo" med deg selv!

På et ark lager du f.eks tolv ruter. Så fyller du inn en liten utfordring i hver rute. Det bør være litt av hvert av ting, alt fra det helt enkle til det mer utfordrende. For eksempel "Spørre en person på gata hva klokka er", "gi en nabo en kompliment", "veksle noen kommentarer med butikkdama", "holde en tale ved neste festlige anledning", "nynne en sang på bussholdeplassen", "gå først ut på dansegulvet" osv. Du vet sikkert bedre selv hva du synes er vanskelig. For hver ting du gjør, setter du et kryss over den aktuelle ruta. Og når arket er fullt, er programmet ditt over. Da kan du evt lage et nytt med større utfordringer.

Oppmuntrende sang mens du holder på: The Sunscreen Song, som sier mye om hva som er viktig her i livet. En av setningene der er "Do one thing every day that scares you".

Lykke til! :o)

Skrevet

Jeg sliter med store forsamlinger, så det ble en for stor utfordring for meg i dag, min mann mååtte gå på foreldremøtet.... Vond å si noe når jeg ikke vet hva du "sliter" med....men gå å ta et bad i sjøen?? Jeg er pyse der, må ha noen og 20grader før jeg kommer meg uti ;)

Skrevet

Si "hei" og kom med en hverdagslig bemerkning til den som betjener kassa i dagligvarebutikken du handler i.

Spør noen om veien - selv om du vet hvor du skal gå.

Gjør som du selv foreslår - smil til en fremmed, si hei til noen du aldri har sett før.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Om du er betatt av noen - så be h*n på en date :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...