Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Kanskje ett merkelig spm, men spør allikevel ;)

Jeg får veldig lett blåflekker og har nå klart å dunke meg i fjeset. Selvfølgelig skal jeg i bryllup til helga og nå går jeg rundt og ser ut som jeg har blitt mishandla. Iafall nesten ;)

Går det an å fortgang i at blåmerke forsvinner?

Har liksom lyst til å se litt oppegående ut i det bryllupet ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes en krem, men vet ikke om den funker. Fås sikkert kjøpt på apoteket. Ellers må man vel bare sminke seg...

Skrevet

Det finnes en krem, men vet ikke om den funker. Fås sikkert kjøpt på apoteket. Ellers må man vel bare sminke seg...

Jeg får stikke innom apoteket å høre.

Sminking er jeg dårlig på. Jeg får bare satse på at det vises minimalt på 8 dager. =)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1181585871' post='3626350]

Jeg får stikke innom apoteket å høre.

Sminking er jeg dårlig på. Jeg får bare satse på at det vises minimalt på 8 dager. =)

Tror den heter hirodoid eller noe lignende?

Har ikke prøvd den, bare solgt den engang i tiden....

Skrevet

Hirudoidkrem eller arnicatinktur.

Fåes på apotek.

Annonse

Skrevet

Hirudoidkrem eller arnicatinktur.

Fåes på apotek.

Tuuusen takk.

Er villig til å prøve alt.

Jeg får leve som porslen resten av uka ;)

Skrevet

Traumeel - kjøpes på apotek (kan bestilles om de ikke har det på lager).

Skrevet

Hei på deg! :-)

Jeg har samme problemet som deg - får lett blåmerker - men har fortsatt tilgode å få noen i anskiktet, da:-)

Men nå har jeg snappet opp rådet som du har fått fra andre - jeg har faktisk aldri fått med meg at det fantes noe slikt produkt! ;-)

Skrevet

Hei på deg! :-)

Jeg har samme problemet som deg - får lett blåmerker - men har fortsatt tilgode å få noen i anskiktet, da:-)

Men nå har jeg snappet opp rådet som du har fått fra andre - jeg har faktisk aldri fått med meg at det fantes noe slikt produkt! ;-)

Jeg har faktisk fått flere ganger i fjeset, men ikke så stort som nå. TYPISK sånn rett før ett bryllup. Ja ja, sånn kan det gå når man er født knøl ;)

Jeg var på apotoket idag og kjøpte Hirudoid. Apoektdama sa at det kommer til å bli bra til lørdag, kanskje litt gult. Men det skulle ikke være vanskelig å sminke over. Hun prakka på meg noe krem til å ha over og. Muligens lureri, men jeg bruker så lite sminke at jeg null peil på sånt. ;o)

Hyggelig å se deg igjen forresten. Jeg visste heller ikke om sånne kremer. Trodde jeg stilte århundrets rareste spørsmål :o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1181657767' post='3626844]

Jeg har faktisk fått flere ganger i fjeset, men ikke så stort som nå. TYPISK sånn rett før ett bryllup. Ja ja, sånn kan det gå når man er født knøl ;)

Jeg var på apotoket idag og kjøpte Hirudoid. Apoektdama sa at det kommer til å bli bra til lørdag, kanskje litt gult. Men det skulle ikke være vanskelig å sminke over. Hun prakka på meg noe krem til å ha over og. Muligens lureri, men jeg bruker så lite sminke at jeg null peil på sånt. ;o)

Hyggelig å se deg igjen forresten. Jeg visste heller ikke om sånne kremer. Trodde jeg stilte århundrets rareste spørsmål :o)

:-)

Skulle ønske jeg hadde visst om denne kremen da jeg selv giftet meg! Noen karer som insisterte på å danse swing med meg på utdrikningslaget klarte å påføre meg blåmerker på albuene etter å ha 'dyttet' meg rundt og rundt.....;-)

Heldigvis var merkene bare svakt gule da dagen opprant, ettersom utdr.laget var 2 uker før...;-)

Annonse

Skrevet

:-)

Skulle ønske jeg hadde visst om denne kremen da jeg selv giftet meg! Noen karer som insisterte på å danse swing med meg på utdrikningslaget klarte å påføre meg blåmerker på albuene etter å ha 'dyttet' meg rundt og rundt.....;-)

Heldigvis var merkene bare svakt gule da dagen opprant, ettersom utdr.laget var 2 uker før...;-)

Der sier du noe. Hvis jeg skal gifte meg må jeg ha utdrikkningslag minst en mnd i forveien, sånn at alle blåflekkene kan forsvinne ;)

*Notere ned*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...