Gjest Lei meg nu Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 På Facebook. Flere av de jeg har vært gode venner i løpet av livet, har begrenset meg fra å se den hele og fulle profilen - og bilder. Blir lei meg jeg. Lurer på hva som er galt med meg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Det er kanskje fordi kun familien eller nære venner skal ha tilgang til dette? Ikke tenk sånn over det... 0 Siter
Piraye Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Da jeg først laga profil der så lå den åpen ute for alle. Men etterhvert som "venne"lista mi fyltes, flere skriverier om facebook og jeg ble bedre kjent på sidene der så har jeg fjærna mye info og begrenset profilen min veldig, senest her for noen dager siden skjulte jeg veggen min for alle andre enn megselv. Dette fordi jeg ikke har lyst å utlevere meg for mye og har etterhvert blitt godt nok kjent der inne til å gjøre det. Det er sikkert bare noe sånn som har skjedd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.