Gå til innhold

Fikk nye oblater på trafikkstasjonen :o)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Helt gratis. :o) De er blå, en fin litt knall blåfarge.

Tenkte jeg skulle ta det når jeg kommer på landet i morra, mer ro og fred til å stå der og gjøre det. :o)

Mer ro og fred :o) Det tar to minutter å klistre dem på :o)

Skrevet

Mer ro og fred :o) Det tar to minutter å klistre dem på :o)

Jadda jadda jadda. Ikke ødelegg alle mine gode argumenter her nå da! ;o)

Gjest Happiness
Skrevet

*Tviholder på veska si med oblatene i*

Minner meg om en helt sann historie om oblater, og da tenker jeg på de man bruker ved nattverden.

Min "venn" er prest og skulle ha nattverd på aldershjemmet.

Ikke alle var like klar i hodet. Utdelingen av oblatene begynte, og etter en stund fikk en gammel krok av en dame brødet. Når presten var på vei til sidemannen hører han et godt knepp. Og der forsvant oblaten trygt ned i veska til damen.

Og der lå den trygt. Mens dama selvsagt *tviholder på veska si med oblaten*, slik gamle damer gjør.

Presten lot det passere. Siden nestemann spurte; "Kor mykje penga skal du ha for dinne da?"

Skal ikke være enkelt med oblater....:o)

Skrevet

Minner meg om en helt sann historie om oblater, og da tenker jeg på de man bruker ved nattverden.

Min "venn" er prest og skulle ha nattverd på aldershjemmet.

Ikke alle var like klar i hodet. Utdelingen av oblatene begynte, og etter en stund fikk en gammel krok av en dame brødet. Når presten var på vei til sidemannen hører han et godt knepp. Og der forsvant oblaten trygt ned i veska til damen.

Og der lå den trygt. Mens dama selvsagt *tviholder på veska si med oblaten*, slik gamle damer gjør.

Presten lot det passere. Siden nestemann spurte; "Kor mykje penga skal du ha for dinne da?"

Skal ikke være enkelt med oblater....:o)

*hehe* Gamle damer tviholder nok ofte ekstra godt på veska si ja. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...