Gå til innhold

vårens bleiemote

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hva synes du om bleier med motiver av gullkjeder og nagler?

:S

Gjest prust
Skrevet

Først synes jeg det var litt morsomt, men så tenkte jeg litt gjennom det, og nå mener jeg vel at det er litt teit......

Skrevet

Jeg synes ideen er god, men motivene er fullstendig bak mål.

hare1365380455
Skrevet

Først synes jeg det var litt morsomt, men så tenkte jeg litt gjennom det, og nå mener jeg vel at det er litt teit......

I en reklame foreslås jo tilbehør: naglearmbånd. Det passer liksom ikke til et barn...

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes ideen er god, men motivene er fullstendig bak mål.

Idéen med bleiemote?

Jeg synes ikke motivene passer til bleier..

Skrevet

Synes det var litt teit jeg,

Har sett det på tv men trodde det bare var et moro påfunn for reklamen

hare1365380455
Skrevet

Synes det var litt teit jeg,

Har sett det på tv men trodde det bare var et moro påfunn for reklamen

Som om vi skal gjøre barna til små ungdommer....

Skrevet

Idéen med bleiemote?

Jeg synes ikke motivene passer til bleier..

Jeg liker tanken på å finne på andre motiver på bleiene. Minstemann og jeg koser oss med å se hva slags dyr etc. som er på bleiene når vi skifter.

Men nagler, "Make love not war", gullenker osv. synes jeg ikke passer til våre søte små.

Skrevet

Jeg blir bare veldig glad for at jeg ikke har bleiebarn lenger... :o) Hadde det vært noen nusselige motiver for babyer på dem så hadde det vel bare vært moro, men jeg ser ikke helt stasen med å kle på en baby bleier med bilde av lenker på...

Mista nikket
Skrevet

Syns ikke noe om det i det hele tatt, hva er egentlig meningen med det? Er ikke inne i priser på bleier, kanskje de ble ennå dyrere også.

hare1365380455
Skrevet

Jeg blir bare veldig glad for at jeg ikke har bleiebarn lenger... :o) Hadde det vært noen nusselige motiver for babyer på dem så hadde det vel bare vært moro, men jeg ser ikke helt stasen med å kle på en baby bleier med bilde av lenker på...

Jeg har heller ikke barn som bruker bleier. Pampers tror jeg enda har motiver av dyr eller figurer, så kan hende noen går over til det merket.

hare1365380455
Skrevet

Syns ikke noe om det i det hele tatt, hva er egentlig meningen med det? Er ikke inne i priser på bleier, kanskje de ble ennå dyrere også.

Jeg ser ikke vitsen. Kan ikke barn få være barn?

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å kle babyer opp som rappere og gangstere. Bleier bør velges ut fra passform og absorbsjonsevne. Babyer bryr seg nemlig ikke om hva de har på seg, så lenge det er behagelig.

hare1365380455
Skrevet

Skjønner ikke poenget med å kle babyer opp som rappere og gangstere. Bleier bør velges ut fra passform og absorbsjonsevne. Babyer bryr seg nemlig ikke om hva de har på seg, så lenge det er behagelig.

Ja, det virker som om motivene er der mer for foreldrene som skifter. Men barna er jo opptatt av figurene som er på bleiene, så da skapes kanskje en interesse for moten som er for eldre...

Nagler passer ikke til barn; heller ikke slike glamorøse gullkjeder.

Gjest liede
Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt fornøyelig, tatt i betrakning at det bare er en tomåneders-gimmick. Jeg er tydeligvis i målgruppen. Synd for bleieprodusenten at jeg ikke har barn. :-)

Hvis jeg hadde gått med nagler selv hadde jeg kanskje syntes at det passet på en baby også? Det lages jo babyklær med mange rare trykk på.

http://www.uglychildrensclothing.com/

Synes dette er ganske uskyldig:

http://www.kk.no/php/art.php?id=378595

Skrevet

Synes det er helt dustete, er kun for foreldrene. Hadde det vært bokstaver, tall, farger eller andre ting som så barn kan ha interesse av, så kanskje..

ps: har ikke barn selv, men hadde jeg hatt det, så hadde jeg garantert boikottet de bleiene

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes egentlig det er litt fornøyelig, tatt i betrakning at det bare er en tomåneders-gimmick. Jeg er tydeligvis i målgruppen. Synd for bleieprodusenten at jeg ikke har barn. :-)

Hvis jeg hadde gått med nagler selv hadde jeg kanskje syntes at det passet på en baby også? Det lages jo babyklær med mange rare trykk på.

http://www.uglychildrensclothing.com/

Synes dette er ganske uskyldig:

http://www.kk.no/php/art.php?id=378595

Jeg synes ikke at klær og motiver som passer voksne også passer på små barn.

hare1365380455
Skrevet

Synes det er helt dustete, er kun for foreldrene. Hadde det vært bokstaver, tall, farger eller andre ting som så barn kan ha interesse av, så kanskje..

ps: har ikke barn selv, men hadde jeg hatt det, så hadde jeg garantert boikottet de bleiene

Ja, bokstaver eller tall kunne vært noe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...