Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på å kjøpe meg ny sofa. den jeg har jeg hatt i mange mange år, er drit lei den. men så var den så dyr at jeg synes jeg må ha den llitt til :). men nå er det nok, ut med den. lurer på å kjøpe meg en rimelig sofa, er det lurt?? ser på den som heter "kreta" hos Bohus, den koster 7999,-

Noen som kjenner til denne sofaen?

Skrevet

kjære dere , det skal selvsagt stå billig

Gjest hyblist
Skrevet

Jeg har bodd på en hybel med den sofaen. Ville nok ikke kjøpt den selv. "Stoffet" virker billig og den var ikke spesielt god eller solid. Lett å flytte på når man skal støvsuge, det skal den ha.

Gjest Timiti
Skrevet

Jeg har ikke sett eller prøvd den sofaen. Men vi har en sofa fra A-møbler. Kjøpte den på halv pris (en toseter og en treseter) for 4000 kr. Vi har vært storfornøyde, og den ser så å si ubrukt ut etter tre år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...