Gå til innhold

Takkegave

Anbefalte innlegg

Rapptappatippatappa
Skrevet

Jeg har nylig fått meget god hjelp av en saksbehandler i mitt forsikringsselskap. Jeg blei tatt veldig seriøst, og er veldig takknemlig for all assistanse jeg har fått. Det er jobben hennes, greit nok, men jeg har likevel lyst til å takke litt ekstra. Kan jeg sende en eske konfekt til henne (med beskjed om at hun gjerne kan dele med sine kolleger), eller blir dette helt, helt feil? Jeg ser i så fall problematikken. Vil gjerne ha meninger.

Skrevet

Nei, tror det blir litt merkelig. Men neste gang du snakker med henne så kan du jo takke for at hun har gitt så god assistanse og sånn.

Gjest blir litt feil
Skrevet

Det passer liksom ikke.....

Gjest Timiti
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Som du selv sier, det er jobben hennes.

Gjest filisofia
Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor de andre mener det er upassende jeg! Alle som har en jobb ville vel bli kjempeglad for en oppmerksomhet for vel utført arbeide skulle jeg tro. Enten en har reparert en pc, ordnet en hage, innredet et hjem, reparert kloakken, fått til den perfekte frisyre, laget det perfekte selskap eller hva som helst annet. Selv om det er en betalt jobb! En blomst, konfekt, vinflaske kan vel aldri bli tatt galt opp. Jeg ville blitt kjempeglad iallefall.

Rapptappatippatappa
Skrevet

Takk for svar, alle. Jeg tror jeg er enig med dere som mener det blir feil. Jeg nøyer meg med å sende en hyggelig e-post. Dét er vel greit. :)

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Ja! Kjempekoselig at du tenker på det!

Jeg jobber selv som saksbehandler og har både mottatt kake og blomster fra kunder. Dette er ingen selvfølge og blir satt utrolig stor pris på! :)

Skrevet

Det er altfor sjeldent at vi gir en ekstra oppmerksomhet til de som fortjener det, eller gjør deg fornøyd. Jeg ville i allefall sendt et kort, eller gitt blomst, ei jordbærkurv el.l.

Skrevet

Det er vel kjempekoselig det vel! Det er ikke mange dagene siden vi fikk en eske sjokolade som takk for god service! :o) Kjempehyggelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...