Gå til innhold

Har du slanket deg med ketos (Atkins og lignende

Anbefalte innlegg

Gjest slankeguri
Skrevet

Jeg har fått med meg at det visstnok er lett å gå ned på dette kostholdet. Men blir det ikke fryktelig dyrt å spise slik mat da? I forhold til hvis en spiser brød, poteter, pasta og knekkebrød hver dag.

En annen ting jeg lurer på er om dere som har slanket dere med denne metoden, har klart å holde vekta i lang tid etterpå. Eller går dere opp igjen. Spiser dere litt brød og pasta når dere 'vedlikeholder'?

Takk for all erfaring dere kommer med. Skulle tatt en fettfjerningssjau, men vet ikke om jeg klarer gjennomføre dette kostholdet.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har ikke holdt på så lenge, men har gått ned 6-7 kg på omtrent 5 uker. Jeg skal ned ca 13 til sammen. Skal man ned mer går det fortere. Det blir egentlig ikke så mye dyrere, for man spiser ikke alt tilbehør og "stash" til som vanlig. Går mye i kjøtt og grønnsaker + meierismør. Har man mulighet for å handle i sverige blir det enda billigere.

En link til et forum:

www.lavkarbo.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...