Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 I kveld begynner medium igjen på tv norge,noen som skal se det? Det skal jeg 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Tv 2 er det det kommer....etter frustrerte fruer...yes!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Er det like spennende som det høres ut? Medium, altså synsk?? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Er det like spennende som det høres ut? Medium, altså synsk?? Jepp,det handler om et medium/ei synsk...og serien er basert på et medium fra virkeligheten 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jepp,det handler om et medium/ei synsk...og serien er basert på et medium fra virkeligheten Steike...ja det vil jeg jo se på Har fri i morgen så da kan jeg kose meg med tv utover sene kvelden Jeg har sansen for slikt, men tar alt med ei klype salt. Spennende 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Steike...ja det vil jeg jo se på Har fri i morgen så da kan jeg kose meg med tv utover sene kvelden Jeg har sansen for slikt, men tar alt med ei klype salt. Spennende Kos deg masse Jeg skal først se frustrerte fruer og så medium,gleder meg 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Kos deg masse Jeg skal først se frustrerte fruer og så medium,gleder meg Ja kos deg du også 0 Siter
Gjest Enda godt Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Tv 2 er det det kommer....etter frustrerte fruer...yes!!! At det var TV2. Jeg leste bare her at det var TV-Norge og det har ikke vi. Medium er kjempespennende - håper det er nye episoder? Jeg satt oppe til langt på natt i fjor, enda det var reprise og jeg hadde da selvsagt sett det før :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 At det var TV2. Jeg leste bare her at det var TV-Norge og det har ikke vi. Medium er kjempespennende - håper det er nye episoder? Jeg satt oppe til langt på natt i fjor, enda det var reprise og jeg hadde da selvsagt sett det før :-) Yes,det er nye episoder 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Må si at slike programmer ikke interesserer meg det minste. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Må si at slike programmer ikke interesserer meg det minste. Ok,smaken er som baken 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ok,smaken er som baken Har forstått det - særlig når jeg en gang i mellom zapper innom TV3 og TVN med alskens reality show. Men enkelte ganger når jeg er sliten i hodet er slike programmer akkurat passe 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Har forstått det - særlig når jeg en gang i mellom zapper innom TV3 og TVN med alskens reality show. Men enkelte ganger når jeg er sliten i hodet er slike programmer akkurat passe Bra det da 0 Siter
Gjest Enda godt Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Yes,det er nye episoder Jippi ! :-) Endelig så sender de noe som er bra underholdning. Syntes det har vært mye søppel i det siste. Og de seriene som er bra, sendes jo i reprise gang på gang på gang. I Kveld skal vi kose oss :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jippi ! :-) Endelig så sender de noe som er bra underholdning. Syntes det har vært mye søppel i det siste. Og de seriene som er bra, sendes jo i reprise gang på gang på gang. I Kveld skal vi kose oss :-) Ja i kveld blir det kos ; ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Må si at slike programmer ikke interesserer meg det minste. Det er en tv-serie da, ikke reality 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg ser sånne programmer kun når kjæresten min er sammen med meg. ) Jeg går ikke og legger meg alene etter å ha sett sånt! Lettskremt? Jeg? Neeeeida... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg ser sånne programmer kun når kjæresten min er sammen med meg. ) Jeg går ikke og legger meg alene etter å ha sett sånt! Lettskremt? Jeg? Neeeeida... Hehe Håper kjæresten din er med deg i kveld da ; ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Hehe Håper kjæresten din er med deg i kveld da ; ) Nei, han kommer hjem fra jobb først i mrora, derfor har jeg ikke tenkt å se Medium i kveld. ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Nei, han kommer hjem fra jobb først i mrora, derfor har jeg ikke tenkt å se Medium i kveld. ) Så synd da : ( Du får se det neste gang da hvis han er der : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.