Gå til innhold

Medium i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

I kveld begynner medium igjen på tv norge,noen som skal se det?

Det skal jeg :D

Gjest D*lilith
Skrevet

Tv 2 er det det kommer....etter frustrerte fruer...yes!!!

Skrevet

Er det like spennende som det høres ut? Medium, altså synsk??

Gjest D*lilith
Skrevet

Er det like spennende som det høres ut? Medium, altså synsk??

Jepp,det handler om et medium/ei synsk...og serien er basert på et medium fra virkeligheten :)

Skrevet

Jepp,det handler om et medium/ei synsk...og serien er basert på et medium fra virkeligheten :)

Steike...ja det vil jeg jo se på :) Har fri i morgen så da kan jeg kose meg med tv utover sene kvelden :) Jeg har sansen for slikt, men tar alt med ei klype salt. Spennende :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Steike...ja det vil jeg jo se på :) Har fri i morgen så da kan jeg kose meg med tv utover sene kvelden :) Jeg har sansen for slikt, men tar alt med ei klype salt. Spennende :)

Kos deg masse ;)

Jeg skal først se frustrerte fruer og så medium,gleder meg ;)

Skrevet

Kos deg masse ;)

Jeg skal først se frustrerte fruer og så medium,gleder meg ;)

Ja kos deg du også :)

Gjest Enda godt
Skrevet

Tv 2 er det det kommer....etter frustrerte fruer...yes!!!

At det var TV2. Jeg leste bare her at det var TV-Norge og det har ikke vi. Medium er kjempespennende - håper det er nye episoder?

Jeg satt oppe til langt på natt i fjor, enda det var reprise og jeg hadde da selvsagt sett det før :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

At det var TV2. Jeg leste bare her at det var TV-Norge og det har ikke vi. Medium er kjempespennende - håper det er nye episoder?

Jeg satt oppe til langt på natt i fjor, enda det var reprise og jeg hadde da selvsagt sett det før :-)

Yes,det er nye episoder :)

Gjest Elextra
Skrevet

Må si at slike programmer ikke interesserer meg det minste.

Gjest D*lilith
Skrevet

Ok,smaken er som baken :D

Gjest Elextra
Skrevet

Ok,smaken er som baken :D

Har forstått det - særlig når jeg en gang i mellom zapper innom TV3 og TVN med alskens reality show.

Men enkelte ganger når jeg er sliten i hodet er slike programmer akkurat passe :P

Gjest D*lilith
Skrevet

Har forstått det - særlig når jeg en gang i mellom zapper innom TV3 og TVN med alskens reality show.

Men enkelte ganger når jeg er sliten i hodet er slike programmer akkurat passe :P

Bra det da :)

Gjest Enda godt
Skrevet

Yes,det er nye episoder :)

Jippi ! :-) Endelig så sender de noe som er bra underholdning. Syntes det har vært mye søppel i det siste. Og de seriene som er bra, sendes jo i reprise gang på gang på gang.

I Kveld skal vi kose oss :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jippi ! :-) Endelig så sender de noe som er bra underholdning. Syntes det har vært mye søppel i det siste. Og de seriene som er bra, sendes jo i reprise gang på gang på gang.

I Kveld skal vi kose oss :-)

Ja i kveld blir det kos ; )

candyqueen_83
Skrevet

Det er en tv-serie da, ikke reality

Skrevet

Jeg ser sånne programmer kun når kjæresten min er sammen med meg. :o) Jeg går ikke og legger meg alene etter å ha sett sånt! Lettskremt? Jeg? Neeeeida...

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg ser sånne programmer kun når kjæresten min er sammen med meg. :o) Jeg går ikke og legger meg alene etter å ha sett sånt! Lettskremt? Jeg? Neeeeida...

Hehe :D

Håper kjæresten din er med deg i kveld da ; )

Skrevet

Hehe :D

Håper kjæresten din er med deg i kveld da ; )

Nei, han kommer hjem fra jobb først i mrora, derfor har jeg ikke tenkt å se Medium i kveld. :o)

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei, han kommer hjem fra jobb først i mrora, derfor har jeg ikke tenkt å se Medium i kveld. :o)

Så synd da : (

Du får se det neste gang da hvis han er der : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...