Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt sertifikat er av den stooore typen. Jeg ser nå at bildet er temmelig blekt og det er ikke lett å se at det er meg på.... Kanten har begynt å løsne litt. Vil det gi meg bot? Må få somlet meg inntil biltilsynet å fornye dette, men er det stiv pris eller??

Skrevet

*S* Jeg har også førerkort av den store, gamle typen, dog i upåklagelig teknisk stand.

Men ble litt småsur på et ungt rips i en butikk som fikk se førerkortet som identifikasjon da jeg skulle betale med kredittkort: "Åh, så _artig_ å se et av de _gamle_ førerkortene!!" ;-)

"Er ikke sååå gammal, din lille dott!" ;-) (tenkte jeg)

Skrevet

*S* Jeg har også førerkort av den store, gamle typen, dog i upåklagelig teknisk stand.

Men ble litt småsur på et ungt rips i en butikk som fikk se førerkortet som identifikasjon da jeg skulle betale med kredittkort: "Åh, så _artig_ å se et av de _gamle_ førerkortene!!" ;-)

"Er ikke sååå gammal, din lille dott!" ;-) (tenkte jeg)

*HAHA* det var med tvil at jeg lot mitt nick navn stå ;) Jeg skulle jo byttet det (førerkortet) da vi måtte gjøre det for å beholde retten til å kjøre , hva var det ? biler med vekt over 3.5tonn??? Husker ikke og jada, jeg rødmer her jeg sitter :) Ja, derfor har jeg det digre gamle kortet enda :)

Skrevet

*HAHA* det var med tvil at jeg lot mitt nick navn stå ;) Jeg skulle jo byttet det (førerkortet) da vi måtte gjøre det for å beholde retten til å kjøre , hva var det ? biler med vekt over 3.5tonn??? Husker ikke og jada, jeg rødmer her jeg sitter :) Ja, derfor har jeg det digre gamle kortet enda :)

Ja, jeg rakk aldri å gjøre noe med det der dengangen, så derfor har jeg fortsatt mitt gamle.

Men egentlig var det jo bra at det nevnte ripset kommenterte førerkorttypen som sådan, og ikke bildet av meg! ;-) "Ha ha, er dette virkelig _deg_???? det må jammen være gammalt bilde!!" ville ha vært en dødelig kommentar!! ;-)

Skrevet

Ja, jeg rakk aldri å gjøre noe med det der dengangen, så derfor har jeg fortsatt mitt gamle.

Men egentlig var det jo bra at det nevnte ripset kommenterte førerkorttypen som sådan, og ikke bildet av meg! ;-) "Ha ha, er dette virkelig _deg_???? det må jammen være gammalt bilde!!" ville ha vært en dødelig kommentar!! ;-)

Jeg lurer på om bildet og mannen liknet i dette tilfellet :) Jøss, at det går an!!

http://nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/glamdal/1.2682607

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg sendte inn en fax for å få forlenget fristen for å få med klassen for større bil, den gang det var mulig (klasse C?). Jeg gjorde aldri noe med det, men jammen - da førerkortet forsvant med lommeboken noen år senere, og jeg måtte få meg nytt, var klasse C(?) med :-).

Skrevet

Jeg sendte inn en fax for å få forlenget fristen for å få med klassen for større bil, den gang det var mulig (klasse C?). Jeg gjorde aldri noe med det, men jammen - da førerkortet forsvant med lommeboken noen år senere, og jeg måtte få meg nytt, var klasse C(?) med :-).

Jøss da var du jo heldig :)

Skrevet

Fint! Ja jeg har ingenting imot det lille kortet, jeg er bare treg av meg tenker jeg :)

er du ikke mot det lille?? *sjokkert*

Ja ja, da får jeg stryke deg som mulig kandidat til min nystartede forening: "Voksne, men fortsatt unge kvinner mot nye, små førerkort"

Skrevet

er du ikke mot det lille?? *sjokkert*

Ja ja, da får jeg stryke deg som mulig kandidat til min nystartede forening: "Voksne, men fortsatt unge kvinner mot nye, små førerkort"

Næmen det var før jeg hørte om din forening :) Kan vente noen år til jeg :)

Skrevet

Næmen det var før jeg hørte om din forening :) Kan vente noen år til jeg :)

Jeg lider fortsatt av sjokk og angst etter at jeg måtte bytte ut passet mitt for nesten to år siden, og dermed fikk et 10 år eldre bilde;-) Så nå tviholder jeg på det gamle førerkortet så lenge jeg kan *he he*

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg lider fortsatt av sjokk og angst etter at jeg måtte bytte ut passet mitt for nesten to år siden, og dermed fikk et 10 år eldre bilde;-) Så nå tviholder jeg på det gamle førerkortet så lenge jeg kan *he he*

Inntil for to år siden hadde jeg førerkortet fra jeg var 18, som dermed var 20 år gammelt :-). Burde vel strengt tatt være på tiden å bytte det ut uansett?

Men bortsett fra den (da) noe overdrevne sminken og det høye håret er jeg vel akkurat lik :-).

Skrevet

Inntil for to år siden hadde jeg førerkortet fra jeg var 18, som dermed var 20 år gammelt :-). Burde vel strengt tatt være på tiden å bytte det ut uansett?

Men bortsett fra den (da) noe overdrevne sminken og det høye håret er jeg vel akkurat lik :-).

*he he*

Heldigvis er det lenge siden jeg byttet ut førerkortet fra da jeg var 20 år;-) (Det jeg fikk som 18-åring ble byttet ut etter to år da "fase 2" var overstått.)

Bildet av meg som 20-åring var fullstendig gruuuusomt!!

Greit nok at det var åttitallssveis, men jeg hadde åttitallsBRILLER, dertil med refelks i glassene pga at dama på trafikkstasjonen var fullstendig inkompetent på fortografering. Og for å toppe det hele hadde jeg munnsår og dama tok bildet uten å si fra, så jeg hadde et noe overraskende uttrykk i fjeset!

Da jeg som 27-åring fikk nytt førerkort pga stempel om at jeg kunne kjøre m større bil, ble det et riktig så pent bilde:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...