Gå til innhold

du ser denne vel?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

tviler på at sønnen min hadde kunnet lese det (om han kunne lese engelsk) - og det var kanskje like greit ;p

Skrevet

tviler på at sønnen min hadde kunnet lese det (om han kunne lese engelsk) - og det var kanskje like greit ;p

Egentlig burde de jo hatt disse t-skjortene i _herre_størrelser, slik at f eks sønnen din som voksen kunne ha gått rundt med den. ;-)

Gjest sommernick
Skrevet

Ja. men mannen gjorde ikke. Jeg har i mange år ment at han er fargeblind, men han nekter for at han er det.....

Skrevet

Ja. men mannen gjorde ikke. Jeg har i mange år ment at han er fargeblind, men han nekter for at han er det.....

Ja da må han ta flere tester... morsan la ut en til her.

Gjest D*lilith
Skrevet

Såg den men brukte litt tid på det hehe :D

Skrevet

Såg den men brukte litt tid på det hehe :D

Min datter på ni trodde det var stol, men endret det til å være en blomst :) Men såå oppdaget hun bokstavene.

Gjest D*lilith
Skrevet

Min datter på ni trodde det var stol, men endret det til å være en blomst :) Men såå oppdaget hun bokstavene.

Min sønn hjalp meg å se boksavene ;)

.........så jeg juksa litt hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...