Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd en rensekur for kroppen? Hvordan var det?

Gjest spør på helsekosten
Skrevet

En kollega prøvde det og var fornøyd. Hør på helsekosten; noen er nok bedre enn andre.

fuji1365380447
Skrevet

Kroppen er selvrensende - det vil si at man ikke trenger såkalte rensekurer.

Det er bare tullball for å få folk til å bruke penger.

Gjest togli
Skrevet

Kroppen er selvrensende - det vil si at man ikke trenger såkalte rensekurer.

Det er bare tullball for å få folk til å bruke penger.

Det er nok ikke helt sant...

Tarmsystemet er til en viss grad selvrensende, men det vil bli liggende et slags "belegg" av avføring (sorry temaet;)) langsmed tarmveggene. Kroppen klarer ofte ikke å kvitte seg helt med dette.

Jeg prøvde en rensekur ifjor vår og har aldri følt meg så frisk som etter denne kuren. Magen ble flat og fin og jeg jeg slapp å føle meg oppblåst. I starten av kuren fikk jeg litt kviser og etter noen uker var huden så fin som aldri før. Det hele var en snodig følelse av å føle seg skikkelig "rengjort" på innsiden ;) Effekten varte i ca et halvt år, så merka jeg at jeg kunne hatt godt av en kur igjen - har bare ikke kommet så langt ennå ;)

Mannen min tok en slik kur en gang. Han fikk hodepine som varte et par uker etter påbegynt kur, så ble han bare friskere og friskere. Formen ble helt på topp etter kuren og han gikk ned noen kilo selv om han spiste akkurat det samme som før.

Han hadde slett ingen tro på slike kurer, så med han kan man nok ikke skylde på eventuell placebo-effekt heller;)

Nyttårsjenta'
Skrevet

Det er nok ikke helt sant...

Tarmsystemet er til en viss grad selvrensende, men det vil bli liggende et slags "belegg" av avføring (sorry temaet;)) langsmed tarmveggene. Kroppen klarer ofte ikke å kvitte seg helt med dette.

Jeg prøvde en rensekur ifjor vår og har aldri følt meg så frisk som etter denne kuren. Magen ble flat og fin og jeg jeg slapp å føle meg oppblåst. I starten av kuren fikk jeg litt kviser og etter noen uker var huden så fin som aldri før. Det hele var en snodig følelse av å føle seg skikkelig "rengjort" på innsiden ;) Effekten varte i ca et halvt år, så merka jeg at jeg kunne hatt godt av en kur igjen - har bare ikke kommet så langt ennå ;)

Mannen min tok en slik kur en gang. Han fikk hodepine som varte et par uker etter påbegynt kur, så ble han bare friskere og friskere. Formen ble helt på topp etter kuren og han gikk ned noen kilo selv om han spiste akkurat det samme som før.

Han hadde slett ingen tro på slike kurer, så med han kan man nok ikke skylde på eventuell placebo-effekt heller;)

Hvilken kur brukte du?

Gjest togli
Skrevet

Hvilken kur brukte du?

Jeg brukte denne kuren her:

http://www.vibrapatisenteret.no/dgradmin/home.nsf/indexf.html?OpenFrameSet&Frame=DGRMain&Src=http://www.vibrapatisenteret.no/dgradmin/home.nsf/3ab68a6ff1ab1269c1256bf2004de1c7/4ae0ab857e791e93c1256bf2004ecd45!OpenDocument%26AutoFramed

I tillegg supplerte jeg med Kinesisk balanse-te.

Teen var god, men de andre urtene var pyton! Jeg ble imidlertid vant til smaken. Søster'n klarte den ikke ;)

Det finnes mange kurer på markedet nå, og flere som varer mye kortere tid enn denne. Mulig jeg prøver en annen neste gang.

Gjest togli
Skrevet

Jeg brukte denne kuren her:

http://www.vibrapatisenteret.no/dgradmin/home.nsf/indexf.html?OpenFrameSet&Frame=DGRMain&Src=http://www.vibrapatisenteret.no/dgradmin/home.nsf/3ab68a6ff1ab1269c1256bf2004de1c7/4ae0ab857e791e93c1256bf2004ecd45!OpenDocument%26AutoFramed

I tillegg supplerte jeg med Kinesisk balanse-te.

Teen var god, men de andre urtene var pyton! Jeg ble imidlertid vant til smaken. Søster'n klarte den ikke ;)

Det finnes mange kurer på markedet nå, og flere som varer mye kortere tid enn denne. Mulig jeg prøver en annen neste gang.

Linken ble litt feil..Gå nedover på siden og klikk på Dr.Greys rensekur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...