Gjest yasmine ppiller Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg bruker yasmine p-piller 21 dager. Nå oppdaget jeg at jeg har glemt å ta en pille. Jeg aner ikke når, men da jeg skulle ta dagens tablett så hadde jeg komme til mandag. I tillegg glemte jeg å ta i går, så den tok jeg i dag tidlig. For et kluss. Hadde sex i helga. Er sjansen stor for å ha blitt gravid? 0 Siter
vanilje Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Hvis du fortsatt har den info'en som følger med pillene, så står det svært grundig forklart hva du skal gjøre i omtrent alle tenkelige og utenkelige situasjoner 0 Siter
Gjest yasmine ppiller Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du fortsatt har den info'en som følger med pillene, så står det svært grundig forklart hva du skal gjøre i omtrent alle tenkelige og utenkelige situasjoner Ja, jeg vet. Men jeg tenker mer på sjansen for å bli gravid når man har klusset med p - pillene. Vet at de fleste bruker en del tid på å bli gravid når man slutter med pillene. Så hva er det oddsen for at jeg skal bli gravid nå. Det passer bare så utrolig dårlig akkurat nå. Rothue! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Ja, jeg vet. Men jeg tenker mer på sjansen for å bli gravid når man har klusset med p - pillene. Vet at de fleste bruker en del tid på å bli gravid når man slutter med pillene. Så hva er det oddsen for at jeg skal bli gravid nå. Det passer bare så utrolig dårlig akkurat nå. Rothue! Hvis du har problemer med å få tatt pillen til rett tid bør du kanskje vurdere en annen prevensjonsform? Plaster eller sprøyte f.eks.? Det skal ikke mer enn en eneste uteblitt pille til før du kan bli gravid. 0 Siter
Gjest yasmine ppiller Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du har problemer med å få tatt pillen til rett tid bør du kanskje vurdere en annen prevensjonsform? Plaster eller sprøyte f.eks.? Det skal ikke mer enn en eneste uteblitt pille til før du kan bli gravid. I pakkningsvedlegget står det at det er veldig liten sjanse for å bli gravid om man glemmer en pille. Jeg har vanligvis ikke hatt problemer med å huske de, men det har vært litt mye i det siste, så har rett og slett glemt det i helga. 0 Siter
Gjest yasmine ppiller Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du har problemer med å få tatt pillen til rett tid bør du kanskje vurdere en annen prevensjonsform? Plaster eller sprøyte f.eks.? Det skal ikke mer enn en eneste uteblitt pille til før du kan bli gravid. Jeg tror jeg har funnet ut hva jeg har gjort feil. På starten av pillebrettet hadde jeg begynt på tirsdags-pillene, i stedet for onsdags-pillene. (Begynte på en onsdag) Så det betyr at jeg tok en pille for mye i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.