Gjest ja hvordan er det egentlig? Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 ..er det en bestemt dato? 0 Siter
Jeannie Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Tror det er neste uke.... Jeg har hørt det er i uke 26, altså om 2uker 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Iflg. www.skatteetaten.no "Selv om du ikke har bestilt varsling kan alle se skatteoppgjøret sitt på nett. Skatteoppgjøret er klart fredag 22. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august." hilsen 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 På hjemmesidene til skatteetaten står det: "De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold. Skatteoppgjøret er klart fredag 22. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august." Så om et par uker er det klart! 0 Siter
Tralla Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg fikk SMS om at skatteoppgjøret var ferdig og link og passord til endelig skatteoppgjør i går. Men pengene er ikke kommet inn på konto ennå. Men fikk iallefall sett hva jeg får tilbake etter alle fradrag. 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 På hjemmesidene til skatteetaten står det: "De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold. Skatteoppgjøret er klart fredag 22. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august." Så om et par uker er det klart! Jeg fikk tilgode-penger 26. Juni i fjor. Tror de sender ut 24. eller 25. , men jeg er langt bak i alfabetet og får i siste pulje. Tror de sender ut i 2 puljer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.