Gå til innhold

Når får man igjen skattepenger..

Anbefalte innlegg

Gjest ja hvordan er det egentlig?
Skrevet

..er det en bestemt dato?

Skrevet

Tror det er neste uke....

Jeg har hørt det er i uke 26, altså om 2uker

Gjest mandolina
Skrevet

Iflg. www.skatteetaten.no

"Selv om du ikke har bestilt varsling kan alle se skatteoppgjøret sitt på nett.

Skatteoppgjøret er klart fredag 22. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august."

hilsen

Skrevet

På hjemmesidene til skatteetaten står det:

"De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold.

Skatteoppgjøret er klart fredag 22. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august."

Så om et par uker er det klart!

Skrevet

Jeg fikk SMS om at skatteoppgjøret var ferdig og link og passord til endelig skatteoppgjør i går. Men pengene er ikke kommet inn på konto ennå. Men fikk iallefall sett hva jeg får tilbake etter alle fradrag.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

På hjemmesidene til skatteetaten står det:

"De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold.

Så om et par uker er det klart!

Jeg fikk tilgode-penger 26. Juni i fjor. Tror de sender ut 24. eller 25. , men jeg er langt bak i alfabetet og får i siste pulje. Tror de sender ut i 2 puljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...