Debra-irl Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Er på jakt etter å få kjøpt serien "Hverdagsliv" (a country practice) på dvd. Jeg har funnet den på et par steder, men jeg er jo sååå dårlig på å regne ut hvor mye det ville kostet meg i norske kroner..... Med toll må jeg betale 25% ekstra ikke sant? Eller..... Jo, og hvis jeg kjøper fra en australsk side, så kan jeg vel ikke bruke den dvd'en her da? Jada, noen ganger føler jeg meg skikkelig teit, men spør jeg ikke, får jeg ikke vite noe heller...... Hjelpe meg? 0 Siter
nanny911 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Mulig jeg er på bærtur, men det er da ikke forskjell på en dvd fra et land til et annet? (Unntatt tekstinga da såklabert..) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Mulig jeg er på bærtur, men det er da ikke forskjell på en dvd fra et land til et annet? (Unntatt tekstinga da såklabert..) Det er jo forskjell på sone 1 og sone 2 0 Siter
Gjest Sevilla Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Det er jo forskjell på sone 1 og sone 2 Ikke om man har sonefri DVD-spiller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Mulig jeg er på bærtur, men det er da ikke forskjell på en dvd fra et land til et annet? (Unntatt tekstinga da såklabert..) Joda. ) De aller fleste spillere du kjøper i Norge og Europa har sone 2, slik at du ikke uten videre kan spille av f.eks. amerkanske dvd'er på dem, de er sone 1. Men de fleste spillere kan også gjøre sonefrie slik at du kan spille alle dvd'er på dem, det er som oftest en ganske enkel sak. Du får en kode via en nettside og denne taster du inn via fjernkontrollen til dvd'n, faktisk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Ikke om man har sonefri DVD-spiller. Men det er det ikke alle som har. Går ofte an å gjøre spilleren sonefri selv, men ikke alle vet hvordan 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.