Gjest fremdeles anonym Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Nå har jeg kjøpt et svart langt skjørt, helt klassisk og florlett. Det passer veldig bra til den lyse tunikaen med gullbroderier. Jeg kan ha vanlige svarte sko til. Jeg er råstilig når jeg ser meg selv i speilet og kjempe fornøyd med skjørtet som er praktisk sammen med andre ting. Siden tunikaen er gjennomsiktig må jeg ha en topp under. Hvor får jeg tak i pen, svart topp som også holder inn magen? Jeg er kjempefornøyd siden dette er så klassisk at det kommer ikke til å bli et problem i det andre landet hvor jeg ikke er så godt kjent med kleskodene, og passer bra ved anledningen her hjemme hvor jeg risikerer å hilse på kongen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Kjempebra!!! Det høres fint ut det du har valgt. Jeg vet ikke helt hvor du kan finne en slik topp. Bor du i nærheten av en butikk som har spesialisert seg på klær til større damer? Kanskje de har noe der? Ellers kan Lindex plutselig ha noe kjekt. H&M og KappAhl forøvrig også. Er det lov til å si jeg er kjempenysgjerrig på hva du skal ut på og på hvem du er 0 Siter
Gjest fremdeles anonym Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Kjempebra!!! Det høres fint ut det du har valgt. Jeg vet ikke helt hvor du kan finne en slik topp. Bor du i nærheten av en butikk som har spesialisert seg på klær til større damer? Kanskje de har noe der? Ellers kan Lindex plutselig ha noe kjekt. H&M og KappAhl forøvrig også. Er det lov til å si jeg er kjempenysgjerrig på hva du skal ut på og på hvem du er Takk for tips. Det er lov å si at du er kjempenysgjerrig, men jeg har ikke lyst å røpe meg her:) 0 Siter
nanny911 Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Takk for tips. Det er lov å si at du er kjempenysgjerrig, men jeg har ikke lyst å røpe meg her:) Jeg skal fiiinlese alt kongestoff framover, på utkikk etter nevnte antrekk! ;-) Neida... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Takk for tips. Det er lov å si at du er kjempenysgjerrig, men jeg har ikke lyst å røpe meg her:) Skjønner det da 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 En skikkelig undertøysforretning kanskje? Antrekket høres forøvrig kjempefint ut! ) 0 Siter
Gjest fremdeles anonym Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 En skikkelig undertøysforretning kanskje? Antrekket høres forøvrig kjempefint ut! ) Du er inn på noe. Tror det finnes en butikk som heter "Det lille under". Skal ta en titt. Takk for tips. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Høres kjempefint ut:o) Og så deilig å ha bestemt seg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.