Gå til innhold

Jeg vet hva jeg skal ha på meg

Anbefalte innlegg

Gjest fremdeles anonym
Skrevet

Nå har jeg kjøpt et svart langt skjørt, helt klassisk og florlett. Det passer veldig bra til den lyse tunikaen med gullbroderier. Jeg kan ha vanlige svarte sko til. Jeg er råstilig når jeg ser meg selv i speilet og kjempe fornøyd med skjørtet som er praktisk sammen med andre ting.

Siden tunikaen er gjennomsiktig må jeg ha en topp under. Hvor får jeg tak i pen, svart topp som også holder inn magen?

Jeg er kjempefornøyd siden dette er så klassisk at det kommer ikke til å bli et problem i det andre landet hvor jeg ikke er så godt kjent med kleskodene, og passer bra ved anledningen her hjemme hvor jeg risikerer å hilse på kongen.

Skrevet

Kjempebra!!! Det høres fint ut det du har valgt.

Jeg vet ikke helt hvor du kan finne en slik topp. Bor du i nærheten av en butikk som har spesialisert seg på klær til større damer? Kanskje de har noe der? Ellers kan Lindex plutselig ha noe kjekt. H&M og KappAhl forøvrig også.

Er det lov til å si jeg er kjempenysgjerrig på hva du skal ut på og på hvem du er :)

Gjest fremdeles anonym
Skrevet

Kjempebra!!! Det høres fint ut det du har valgt.

Jeg vet ikke helt hvor du kan finne en slik topp. Bor du i nærheten av en butikk som har spesialisert seg på klær til større damer? Kanskje de har noe der? Ellers kan Lindex plutselig ha noe kjekt. H&M og KappAhl forøvrig også.

Er det lov til å si jeg er kjempenysgjerrig på hva du skal ut på og på hvem du er :)

Takk for tips. Det er lov å si at du er kjempenysgjerrig, men jeg har ikke lyst å røpe meg her:)

Skrevet

Takk for tips. Det er lov å si at du er kjempenysgjerrig, men jeg har ikke lyst å røpe meg her:)

Jeg skal fiiinlese alt kongestoff framover, på utkikk etter nevnte antrekk!

;-) Neida...

Skrevet

Skjønner det da :)

Skrevet

En skikkelig undertøysforretning kanskje? Antrekket høres forøvrig kjempefint ut! :o)

Gjest fremdeles anonym
Skrevet

En skikkelig undertøysforretning kanskje? Antrekket høres forøvrig kjempefint ut! :o)

Du er inn på noe. Tror det finnes en butikk som heter "Det lille under". Skal ta en titt. Takk for tips.

Gjest Happiness
Skrevet

Høres kjempefint ut:o)

Og så deilig å ha bestemt seg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...